Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Morsomt program, og jeg storkoste meg, men så mye mer enn ren underholdning kan man ikke si det var. Jeg hadde håpa på litt mer om omstendighetene rundt hatet, mer tribuneliv under kampen, mer om feiringa etter kampen osv. Men jeg visste jo på forhånd at programmet bare varte en halvtime, så da blir det vel vanskelig...
PS: Bård mengte seg ikke med de "verste" supporterne, som han ga inntrykk av. GFB som han sto med er omtrent Fenerbahces svar på KFL, det vil si den største og "mest offisielle" (i prekær mangel av et bedre uttrykk) supportergruppa. Ikke dermed sagt at de er stuereine, men han kunne funnet verre.
PS: Bård mengte seg ikke med de "verste" supporterne, som han ga inntrykk av. GFB som han sto med er omtrent Fenerbahces svar på KFL, det vil si den største og "mest offisielle" (i prekær mangel av et bedre uttrykk) supportergruppa. Ikke dermed sagt at de er stuereine, men han kunne funnet verre.
Likte programmet godt, men jeg syntes Bård fleipet litt for mye. Flere ganger er det helt åpenbart at han er redd, og da er jeg mye mer interessert i å høre en subjektiv stemningsrapport enn halvdårlige Tuftevitser.
La det til sist være sagt at jeg har stor sans for Bård
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.no
Likte programmet godt, men jeg syntes Bård fleipet litt for mye. Flere ganger er det helt åpenbart at han er redd, og da er jeg mye mer interessert i å høre en subjektiv stemningsrapport enn halvdårlige Tuftevitser.
La det til sist være sagt at jeg har stor sans for Bård
Enig her.. Tribunedelen kunne vært en del mer forseggjort, spesielt tifodelen! Bård sa noe som "Oi, her er det noen som vil holde en duk over hodet!" eller noe i den duren.
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)
Synes det ble dårlig formidlet hvilket sykt trøkk det er på tribunene.
Burde vært filmet litt på avstand også slik at man får se den massive hoppinga og hørt hvor jævlig det trøkker når titusenvis av fanatiske tyrkere støtter laget sitt.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Er jo helt det samme programmet som Danny Dyer lagde for et par år siden.
Det programmet hadde vel litt større fokus på hooligas og mye rundt det.
Syntes dette var et meget bra program! Hvert fall i norsk målestokk. Som andre har vært inne på, så kunne den generelle stemningen på stadion vært bedre dokumentert, den hoppesangen til Fenerbahce ble feks ikke godt nok vist, den er jo bare helt syk! Personlig har jeg veldig sansen for vitsinga til Bård, gir programmet en ekstra dimensjon!
Virker som et helt ålreit program. Blir spennende å se neste episode.
Var litt skeptisk til Bård's rolle i denne doku-serien til å begynne med, men
virker som det fungerer bra. Som nevnt tidligere, litt vel mye fleiping men man
kan nok ikke forvente stort mer fra Bård.
Med tanke på at hver induviduelle episode strekker seg kun 30 minutter så
er det ikke alt man klarer å få med.
Jeg for min del hadde gjerne sett enda litt mer tulling fra Bård, men jeg syns han fant en grei balanse. Jeg vet ikke om jeg hadde vært interessert i å se på et slikt program hvis det ikke var han som hadde laget det.
Jeg for min del hadde gjerne sett enda litt mer tulling fra Bård, men jeg syns han fant en grei balanse. Jeg vet ikke om jeg hadde vært interessert i å se på et slikt program hvis det ikke var han som hadde laget det.
Sier jo litt om fotballinteressen din...
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Spør du meg har Bård lykkes godt med å lage et publikumsvennlig program om supporterkultur i utlandet. Han har lagd et program som både er underholdene for de som er interessert i tribunekultur og for folk som ikke er fryktelig opptatt av fotball, men som likevel er fascinert av følelsene knyttet til det. Jeg så første program med to stykker som ikke eier fotballinteresse, men som likevel synes programmet var artig. Det er likevel ikke å forvente at Bård Tufte skal løpe rundt i de mest hardcore tribunemiljøene i verden og lage et program som er 1 time med tribuneronking med vill hopping, flagging og synging. Dette er et program som skal fenge flere enn bare de som drar på fotballkamp. Synes det er en grov skivebom å kritisere andres fotballinteresse fordi de ikke deler samme interesse knyttet til tribunelivet rundt omkring i verden.
Fugl1120 sa det mye bedre enn jeg ville greid, så takk for det.
Jeg er interessert i fotball, hovedsakelig LSK og norsk fotball. Tribunerunk til ære for andre lag enn Fugla interesserer meg derimot temmelig midt i ryggen. Det var interessant nok det som ble vist i Fotballkrigen, både det som skjedde før og under kampen, og jeg syns det var akkurat passe mengde denslags.
Jeg ser hovedsakelig på programmet som mangeårig fan av Bård Tufte Johansen (som jeg har vært siden episode 2 av Lille Lørdag), at det er fotballrelatert er bare en fin bonus.
Man kan si mye om tyrkere, men fy faen for et engasjement. Likte samlingen dem hadde matchen hvor man lada opp med mye sang og taler. Kunne vært noe for oss også mot Enga og trøndra. Stå på torvet 1 times tid med sang, pyro og hopping og så gå til stadion!
Kommentar