Fotballkrigen på NRK
Collapse
X
-
Les deg litt opp på historien deres du. You'd be surprised.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
Er nødt til å mekke en GIF av klippet hvor tre gutter står og deler en vannmelon. Dagens latter.Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
THK lar seg nok inspirere av fantastiske hodeplagg. Hvorfor ikke lage egne hodeplagg for å synliggjøre LSKs sponsorer enda mer?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Off-topic: Tjaaa, det ER jo de som vil hevde at Tyrkia er et land stiftet av rasistiske imperialistkødder, som blant annet har gjennomført systematiske utrenskninger av armenere og kurdere.
Syns programmet i kveld var helt ok, men ikke like bra som sist uke.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Syns heller ikke at kveldens program var like bra som forrige ukes episode.
Etterlyser litt mer "action". Det at Bård gikk sammen med Fenerbache-gutta til stadion var et stort pluss for min del, slikt vil jeg se mer av. I episode 2 derimot, så var han i det ene øyeblikket hos OP leder'n, og i det neste var han på stadion.
I kveld virka rett og slett programmet litt anonymt.
Gleder meg alikevel til Honduras - El Salvador neste uke.Shut up and focus on the good things
Kommentar
Kommentar