Hvordan fungerte det med ufc og kfl på samme tribune ???
Ålesund-Fugla
Collapse
X
-
Kommentar
-
Det fungerte veldig bra etter mitt syn. Ble en sang startet hos oss eller fra Rønnern med hjelp slang begge parter seg på slik at man sang likt og det var til tider veldig bra trøkk på ett par av sanga.
Vi fikk først beskjed om at vi fikk ikke stå på de to nederste radene pga det var for kfl og forsangerfeltet men det viste seg at ingen skulle stå der så vi flyttet oss ned sammen med resten av "klumpen" og det fungerte veldig bra derfra.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Det fungerte veldig bra etter mitt syn. Ble en sang startet hos oss eller fra Rønnern med hjelp slang begge parter seg på slik at man sang likt og det var til tider veldig bra trøkk på ett par av sanga.
Vi fikk først beskjed om at vi fikk ikke stå på de to nederste radene pga det var for kfl og forsangerfeltet men det viste seg at ingen skulle stå der så vi flyttet oss ned sammen med resten av "klumpen" og det fungerte veldig bra derfra.Kommentar
-
Kommentar
-
Fugla, Du er mitt hjerte
Du er min lidenskap min glede og min smerte
og fra den dagen da jeg så deg
HAR JEG BARE ELSKET DEG!!
kjærligheten hakke grenser
følger deg hvor enn du GÅR!!
alltid er jeg ved din SIDE!!
Du er alt for meg
Tror nok det er riktig!!Gunners!!
Kommentar
-
Imponerende hvis alle klarte å synge med på den, det var en syk tekst!I med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
På meg virker den som en dansebandinspirert bryllupssang skrevet av en bakfull vordende ektemann. I tillegg er den ikke nok parodisk til å passere som parodi.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det skal du ikke se bortifra, min argentinske venn sa at den var hentet fra en barnesang ihvertfall.
Original melodi:
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
For de tonedøve, så starter sangen på:
Boca, mi buen amigo / Fugla, du er mitt hjerte
Sangen synges etter min mening best uten tromme. Får en veldig fin og naturlig flyt uten tromme.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Enig. Ønsker meg heller flere shalalalala/lalalalala/ræræræræræ/allez allez/å-å-å-å-å-å-å-sanger.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Det viste seg at ingen skulle stå der så vi flyttet oss ned sammen med resten av "klumpen" og det fungerte veldig bra derfra.
Hører igjen både om klumpen og det i tillegg var snakk om LTK og JK. Dette er vel ikke tillatt og dermed er det påkrevd å bli utestengt og ikke få være på feltet. Stå sammen på den måten går ikke an, til og med med masse gule flagg. Men siden det er arbeidsgruppe og ikke undergruppe går det vel helt bra, ref. reglementet. Kanskje UFC skal kalles arbeidsgruppe isteden og det hele er løst...Last edited by Andt; 16.03.2010, 12:29.Kommentar
-
For et forferdelig drittoppstøt av en låt.Kommentar
-
Åssen i faen kan du mene det?? Den er jo SYYYKT FET! Går rundt å nynner på den hele tiden. Dette er jo også en sang med litt tekst isteden for bare shalalala osv. Bare å kjøre den inn med flyers/videoen på youtube etc.
Lukter tribuneslager laaang vei!Kommentar
-
Men kjære vene for en tekst....For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det er en tekst med kjærlighetserklæring til Lillestrøm, hva som er så forferdelig ille med det sliter jeg med å få til.
Kanskje det var som en annen skrev her? Det mangler litt sjalalala, ååå ååå eller allez.
Forøvrig blir jo melodien brukt av nesten samtlige lag i Argentina men det er jo klart at det holder kanskje ikke mål herSi yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Melodien er det ingenting i veien med, Simeone. Heller ikke forsøket på en kjærlighetserklæring. Det som gjør vondt er at dere har samlet alle klisjeer som er mulig å få ned på noen få linjer. Skjønner hva man vil si, men det når ikke fram likevel.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar