Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lyden i Ålesund ut til tven høres ikke. 1 ny sang i går, men har ikke link til film så noen andre kan legge den ut.
Ålreit i 1 omg, ræva i 2. MEN vi kan ikke ha vært dårligere enn Stormen.
Oppmøte var "nesten" fullt i 2 etg. Rundt 200 tipper jeg
Sett fra tribuneposisjon plassert relativt nært midten av hovedtribunen var inntrykket som følger; Høylydt før kampstart, sluknet med dommerfløyten - men var tidvis mulig å ense lyd i løpet av første omgang, fullstendig fraværende i 2 omgang. Etter mitt syn har Stormen gått fra å være blant de 5-6 beste for 3-4 sesonger siden, til å bli tidvis patetisk på lydfronten, men det var likevel ingen tvil hvem som var mest lydhøre i går. Tommelen opp for bra oppmøte.
men det var likevel ingen tvil hvem som var mest lydhøre i går. Tommelen opp for bra oppmøte.
Jaså? Hvem var mest oppmerksomme og interesserte på tribunen i går?
Jfr definisjonen ov "lydhør": 1som følger ivrig med, interessert et l-t publikum
(Sorry, kunne ikke dy meg) Ellers vil jeg anta at du mener det var mest liv i Stormen. Gi gjerne en litt bedre beskrivelse av stemningen fra midtposisjonen din på tribunen.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Jaså? Hvem var mest oppmerksomme og interesserte på tribunen i går?
Jfr definisjonen ov "lydhør": 1som følger ivrig med, interessert et l-t publikum
(Sorry, kunne ikke dy meg) Ellers vil jeg anta at du mener det var mest liv i Stormen. Gi gjerne en litt bedre beskrivelse av stemningen fra midtposisjonen din på tribunen.
hehe, du har selvsagt helt rett Det er ikke så mye å si egentlig. Kanarifansen gikk på den samme smellen som er vanlig for de fleste bortesupportere rundt omkring; man blir vel våryr lenge før kampen blåses i gang og bruker opp det meste av kruttet, for så å knapt høres gjennom samtlige 90 minutter. Kunne høre noen forsøk i løpet av 1 omgang, men i andre var innsatsen tilsynelatende like begredelig på supportersiden som hos spillerne. Skal likevel sies at jeg ikke akkurat brukte mye energi til å høre aktivt etter.
Kommentar