Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Oppfordrer alle som står på feltet søndag om å bidra på alle måter. Ståplass på Åråsen forplikter! Var endel døde områder sist hjemmekamp, så det er viktig at alle hever seg til neste kamp.
Følg forsangera og gi alt for sportsklubben og få med deg sidemannen om han ikke bidrar!
Syns det var årsbeste på tribunen idag. Det er lenge siden det har vært så bra trøkk på felt C, som er der jeg står, enn det var i dag. Begynner å bli bra dette, og det virker som samarbeidet på feltet fungerer bra.
Syns det var årsbeste på tribunen idag. Det er lenge siden det har vært så bra trøkk på felt C, som er der jeg står, enn det var i dag. Begynner å bli bra dette, og det virker som samarbeidet på feltet fungerer bra.
Fra Felt F opplevdes trøkket som større sist helg mot Sandefjord enn det var i dag. For all del, god stemning, men ingen voldsomt trøkk slik jeg opplevde det.
Der jeg satt, foran storskjermen, hørtes det ut som et solid trøkk, men hva med å vurdere sangene nå? "Veit en gammal storhetsklubb som sover" og "Blør og ler" virka bittelitt malplassert i dag, uavhengig av trøkk. :-) Ikke sover den og vi verken blør eller blir sparka ner i denne kampen.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Synes fortsatt det er alt for mange som hverken synger eller hopper. Trist at på alle hjemmekampene jeg har vært på så har ingen av sidemennene bidratt med synging eller hopping.
Enig! Har sagt dette før også. På felt c er det ikke mulig å høre det. Må nesten bare gjette når du skal starte ropinga..
Hjalp ikke på i går med en Hermansen med en promille man skjeldent ser anna enn på nyttårsaften og en overivrig Mykle som skreik "Koooooom igjen! Taaaaaa i nååååå" samme sekund som Rønner'n avslutta oppfordringa si... Selv om "fasiten" er å følge med på Rønner'n, ble jeg så overhumpla over rallinga til de andre at jeg bare fikk ut av meg som den gjennomsnittlige felt c'r: "...ja, for faen..."
Ellers var det rimelig tamt på felt c i går. Personlig heller jeg mer og mer mot en "klump" på feltet hvor alle som bidrar kan samles. Hvor man lettere kan få ut sitt potensial på feltet, enn de tre "forsangerfelta" vi har nå som er knee deep i dævvkjøtt... :???:
syntes det ble rotete som faen igår jeg..
folk som startet sanger 14forskjellige steder på tribunen, gjerne samtidig. stod et stk menneske mellom meg og tromma, og merket at selv så nærme klumpen var det veldig få som gadd å henge seg på frem til noen bestemte
seg hva pokker vi egentlig skulle synge. blir jo jæskla dumt når vi konkurerer mot oss selv.
Hva pokker var forresten det ropet som kom isteden for: gi alt, stå på, lsk?
Rønnern, ta makta og styr litt!!
greit at det er noen ultras som prøver å trumfe gjennom greiene sine..
men da får det bare dukke opp noen supras dupras eller fantronnie eller lignende som tar makta og styrer sangne.
Dette er du jo veldig veldig flink til!
ment som en oppmuntring, og ikke som kritikk!
og de nye sangene fra ulltras funker forsåvidt dårlig når folk ikke vil være med å synge de.. la oss synge de som drar med flest folk, og når vi har mange med over en periode så kan man prøve seg litt frem?
Kommentar