LSK-ODD tirsdag 25 mai kl. 19.00
Collapse
X
-
Mulig dere har rett ,men på slutten av den i dag sang ingen på felt c. Sangen er grei den ,men da må alle bidra.Jeg skal være den første til og innrømme at jeg ikke ga alt i dag(noe skyldes utrolig vondt i beinet) men lover at jeg kommer sterkere tilbake . Håper resten gjør det samme så blir dette veldig bra. Håper også det blir medlems kontroll på feltet på vif kampen.Last edited by tullebukk; 25.05.2010, 23:44.Kommentar
-
Her er jeg sterkt uenig. Skulle vi kjørt Lillestrøm er de beste hadde den stoppa opp omtrent ved hver sjanse. Blir sånn på kamper hvor man jager en utligning/scoring at folk glemmer å synge. Det hadde også vært tilfelle hvis vi skulle kjørt denne siste 10.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Når man tar med unger på fotballkamp, vet man selv hva man går til og man vet hvordan språket på en fotballkamp er. Velger man å ta med barnet sitt på 5 år på LSK-vif, kan man ikke i ettertid klage på "stygge" sanger som ikke passer inn fordi barn er medKommentar
-
Jepp. Men uten stående, syngende supportere, blir Åråsen nitrist hvis det skal være fyllt opp av familier!
Når man tar med unger på fotballkamp, vet man selv hva man går til og man vet hvordan språket på en fotballkamp er. Velger man å ta med barnet sitt på 5 år på LSK-vif, kan man ikke i ettertid klage på "stygge" sanger som ikke passer inn fordi barn er medKommentar
-
Jeg er hellig overbevist om at dommerhetsen igår førte til at vi fikk straffe og en sjanse nr to. Det hjelper som regel å klage.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Kommentar
-
For undertegnede er dette helt nødvendig teriapi for å få utløp for aggresjonen en dommer eller motspiller påfører meg. At dette (kun) gjøres gjennom verbale angrep bør folk flest sette pris på... Savner faktisk tiden da motstanderhets forekom oftere, jeg var generelt en roligere kar da.
Dette er et kjærlighetsforhold, og hvis en stygg ungarer med rødt hår tar dama di stygt bakfra, ja da blir det et helvete!!! Dette er en sammenligning jeg helst skulle vært foruten merker jeg nå... litt uvel.Last edited by O'bello; 26.05.2010, 20:53.Team Wenche MyhreKommentar
-
Sundgot gir supporterene på Åråsen mye av æren for at de klarte å komme tilbake i går kveld.
- De var fantastiske i kveld, sier Sundgot.Kommentar
Kommentar