LSK må bannlyse vuvuzelaer på Åråsen!
Collapse
X
-
-
Knurr...Kommentar
-
greit å bannlyse vuvuzelaer.. MEN
jeg hørte på matchball mandag for en stund siden at de diskuterte vuvuzelaer og tippeligaen og der satt kjetil rekdal og slang med leppa retning lsk.
han mente at han ikke blei overraska hvis det dukket opp på åråsen og at "vi drev med så mye sinnsykt der oppe".
hva med å stille en gjeng rett bak trenerbenken til ålesund og blåse for full hals bare den ene gangen slik at det klikker for rekdal? :PKommentar
-
greit å bannlyse vuvuzelaer.. MEN
jeg hørte på matchball mandag for en stund siden at de diskuterte vuvuzelaer og tippeligaen og der satt kjetil rekdal og slang med leppa retning lsk.
han mente at han ikke blei overraska hvis det dukket opp på åråsen og at "vi drev med så mye sinnsykt der oppe".
hva med å stille en gjeng rett bak trenerbenken til ålesund og blåse for full hals bare den ene gangen slik at det klikker for rekdal? :P
(Han er nok også ganske så bitter ettersom han nærmest trygla om å få trene LSK for et par år siden, men fikk ingen som helst respons.....)Kommentar
-
Sportsklubben Brann liker ikke vuvuzelaen som gir «bisverm»-stemning på tribunene i fotball-VM. De vil ha forbud på norske eliteseriearenaer.
Kommentar
-
Sportsklubben Brann liker ikke vuvuzelaen som gir «bisverm»-stemning på tribunene i fotball-VM. De vil ha forbud på norske eliteseriearenaer.
http://www.hegnar.no/sport_fritid/article433932.ece
Lillestrøm:
- Vi har ikke kommet så langt som å diskutere dette, men vi har sett at det er tradisjon og kultur i Sør-Afrika. Jeg kan ikke tenke meg at Kanarifansen nå durer i gang med vuvuzela her på Åråsen, smiler arrangementsansvarlig Kjell Hulby.
- Vuvuzelaen får holde seg i Sør-Afrika. Skulle det mot formodning komme hit, vil min innstilling helt klart være den samme som i Brann, fortsetter han.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ingen fare for at plastikktuta dukker opp på Kanarifeltet. Det ville indrejustisen ordna opp i.
Alle norske supporteres skrekk er vel at "instrumentet" skulle dukke opp på andre steder på tribuna og av en eller annen grunn få fotfeste. (Rosa vuvuzela på landskamper med VG-logo og teksten "Blås Norge til EM" som en start?)
Sånn sett er det tryggeste å være føre var og forby faenskapet før det blir en sak.Vidar Evje
Kommentar
-
Man har selvsagt mange faremomenter som kan dra inn blåsemøkk:
* Ukritiske sponsorer. Tenk klappere hos Ham-Kam og rosa capser på Ullevaal. Dette er 100 ganger værre. Det kan skje!
* Tullinger som skal "kødde". Tank barter eller trygdede som skal gjøre alt for å ødelegge stemning på Åråsen.
* Turister på tur. Jeg har notert meg mange jalla-folk i VM, som tror det er "morsomt" med blåsebælger.
Håper KFL og LSK fatter et vedtak mot vuvuzela. ASAP!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Takk for oppklaring.
Undertegnede har selvsagt aldri trodd at KFL ville støtte bruk av vuvuzelaer. Det ville i så fall vært kollektivt selvmord.
Imidlertid er ikke fravær av støtte til vuvuzelaer helt det jeg er ute etter her. Det jeg er ute etter er et aktivt forbud, noe som selvsagt vil fordre litt, men ikke mye jobb.
Som medlem av både KFL og LSK er dette fra min side en direkte oppfordring til begge parter om å snarest gå inn for forbud på Åråsen. Hvis LSK er for trege, så må KFL pushe på. Vi ser allerede at andre siviliserte klubber, fra de store som Dortmund til de små som FFK, får dette på plass.
Beklager hvis jeg pusher på dette her, men jeg mener denne saken faktisk er enda viktigere enn kampen mot all-seater var i sin tid (og jeg deltok på Eurostand '98). Sitteplasser vil aldri kunne drepe syngingen og stemningen totalt, det har imidlertid vuvuzelaene i VM gjort.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
At 3 stk. prater om Vuvuzuela betyr ikke i praksis at Klanen skal ta med seg VuvzuelaKommentar
-
Vuvuzela-forbud på Åråsen:
Kommentar
-
http://www.lsk.no/?did=9130256
GLEDENS DAG!Kommentar
-
Kommentar
-
http://www.lsk.no/?did=9130256
Også takk til BennyLem som nok en gang ligger i forkant.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar