LSK må bannlyse vuvuzelaer på Åråsen!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Opprinnelig skrevet av *46*
    Jeg hadde egentlig forventa meg at Benny skulle ha med seg Vuvuzela inn på Åråsen selv. Bruken er selvsagt bare med måte og når det trengs. Kan feks brukes ved mangel på bytter, laget legger seg for langt bak på 2-2 osv osv... Da ville benken fått en klar melding om hva man mener
    Er redd lydbildet til vuvuzelaen regnes som for komplisert for Berg & co.

Kommentar

• Boing
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 711

Kommentar

• Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

Tilfeldig at det var et Brann-skjerf på han første fyren? Neppe.
        Knurr...

Kommentar

• kimmern
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 1174

greit å bannlyse vuvuzelaer.. MEN
          jeg hørte på matchball mandag for en stund siden at de diskuterte vuvuzelaer og tippeligaen og der satt kjetil rekdal og slang med leppa retning lsk.
          han mente at han ikke blei overraska hvis det dukket opp på åråsen og at "vi drev med så mye sinnsykt der oppe".

hva med å stille en gjeng rett bak trenerbenken til ålesund og blåse for full hals bare den ene gangen slik at det klikker for rekdal? :P

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av kimmern
            greit å bannlyse vuvuzelaer.. MEN
            jeg hørte på matchball mandag for en stund siden at de diskuterte vuvuzelaer og tippeligaen og der satt kjetil rekdal og slang med leppa retning lsk.
            han mente at han ikke blei overraska hvis det dukket opp på åråsen og at "vi drev med så mye sinnsykt der oppe".

hva med å stille en gjeng rett bak trenerbenken til ålesund og blåse for full hals bare den ene gangen slik at det klikker for rekdal? :P
            La nå den klovnen få ha scena si i fred. Bitter og latterlig oppførsel av denne mannen nok en gang. Han var en god fotballspiller og er en god trener, men sosialeantenner og normal oppførsel eier ikke den mannen. Så la han bare få leke seg alene på scena si uten å gi han noe som helst oppmerksomhet.

(Han er nok også ganske så bitter ettersom han nærmest trygla om å få trene LSK for et par år siden, men fikk ingen som helst respons.....)

Kommentar

• Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

Sportsklubben Brann liker ikke vuvuzelaen som gir «bisverm»-stemning på tribunene i fotball-VM. De vil ha forbud på norske eliteseriearenaer.

LOUD
              PROUD
              ULTRA

Kommentar

• Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5918

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                Sportsklubben Brann liker ikke vuvuzelaen som gir «bisverm»-stemning på tribunene i fotball-VM. De vil ha forbud på norske eliteseriearenaer.

http://www.hegnar.no/sport_fritid/article433932.ece
                Mange andre er trygg på at det vil ordne seg selv, selv om de er negative til ulåten.

Lillestrøm:

- Vi har ikke kommet så langt som å diskutere dette, men vi har sett at det er tradisjon og kultur i Sør-Afrika. Jeg kan ikke tenke meg at Kanarifansen nå durer i gang med vuvuzela her på Åråsen, smiler arrangementsansvarlig Kjell Hulby.
                - Vuvuzelaen får holde seg i Sør-Afrika. Skulle det mot formodning komme hit, vil min innstilling helt klart være den samme som i Brann, fortsetter han.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• KFL109
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1958

Ingen fare for at plastikktuta dukker opp på Kanarifeltet. Det ville indrejustisen ordna opp i.

Alle norske supporteres skrekk er vel at "instrumentet" skulle dukke opp på andre steder på tribuna og av en eller annen grunn få fotfeste. (Rosa vuvuzela på landskamper med VG-logo og teksten "Blås Norge til EM" som en start?)

Sånn sett er det tryggeste å være føre var og forby faenskapet før det blir en sak.
                  Vidar Evje

Kommentar

• BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

Opprinnelig skrevet av KFL109
                    Sånn sett er det tryggeste å være føre var og forby faenskapet før det blir en sak.
                    Veldig bra hvis dere får til det KFL109. Det har vært mitt eneste innspill her.

Man har selvsagt mange faremomenter som kan dra inn blåsemøkk:
                    * Ukritiske sponsorer. Tenk klappere hos Ham-Kam og rosa capser på Ullevaal. Dette er 100 ganger værre. Det kan skje!
                    * Tullinger som skal "kødde". Tank barter eller trygdede som skal gjøre alt for å ødelegge stemning på Åråsen.
                    * Turister på tur. Jeg har notert meg mange jalla-folk i VM, som tror det er "morsomt" med blåsebælger.

Håper KFL og LSK fatter et vedtak mot vuvuzela. ASAP!
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• HolterKanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 1603

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Takk for oppklaring.

Undertegnede har selvsagt aldri trodd at KFL ville støtte bruk av vuvuzelaer. Det ville i så fall vært kollektivt selvmord.

Imidlertid er ikke fravær av støtte til vuvuzelaer helt det jeg er ute etter her. Det jeg er ute etter er et aktivt forbud, noe som selvsagt vil fordre litt, men ikke mye jobb.

Som medlem av både KFL og LSK er dette fra min side en direkte oppfordring til begge parter om å snarest gå inn for forbud på Åråsen. Hvis LSK er for trege, så må KFL pushe på. Vi ser allerede at andre siviliserte klubber, fra de store som Dortmund til de små som FFK, får dette på plass.

Beklager hvis jeg pusher på dette her, men jeg mener denne saken faktisk er enda viktigere enn kampen mot all-seater var i sin tid (og jeg deltok på Eurostand '98). Sitteplasser vil aldri kunne drepe syngingen og stemningen totalt, det har imidlertid vuvuzelaene i VM gjort.
                      Min tommel ned her er ikke en indikasjon på at jeg er uenig i at vuvuzela er no forbanna dritt, men heller det at jeg trur som veldig mange andre her inne at Benny her lager en kjempestor greie ut av noe som ikke er, aldri har vært eller aldri kommer til å bli en problemstilling. Skulle noen mot formodning ta med seg en slik "djevelens trompet" inn på Åråsen så vil vi jo kunne nyte synet av en stakkar som hopper rundt på feltet med ett langt, konisk plastrør stikkende maks 2 cm ut av det sorte hull...
                      ***Større baller enn vett***

Kommentar

• glasgow
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1252

Leste litt på VPN/klanen. no i sted.
                        Står vel noe imellom linjene der at de kanskje tar med seg noen tuter på Åråsen.

Kommentar

• superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

Opprinnelig skrevet av glasgow
                          Står vel noe imellom linjene der at de kanskje tar med seg noen tuter på Åråsen.
                          Noe som i så fall ville vært helt fantastisk; sterkere tegn på total kapitulasjon skal du lete lenge etter.
                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

Opprinnelig skrevet av glasgow
                            Da tror jeg du må lese bedre. Indrejustisen i Klanen kommer til å være like hard hos dem som hos oss hvis noen på ståsesksjonen har med seg Vuvuzuela inn.

At 3 stk. prater om Vuvuzuela betyr ikke i praksis at Klanen skal ta med seg Vuvzuela

Kommentar

• Kanariz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 2507

Gleder meg til herlig Vuvuzela stemning på Åråsen til Søndag. Går rykter innad i Posten om at det har blitt observert flere lange pakker fra Sør-Afrika.
                              Undertegnede har selvfølgelig fått en slik pakke.

Kommentar

• HolterKanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 1603

Mulig forbud på åråsen

Mange henvendelser kan føre til at den mye omtalte VM-plagen vuvuzelaen kan bli forbudt på Åråsen allerede på søndagens kamp mot Vålerenga.

her kommer det
                                ***Større baller enn vett***

Kommentar

• okb
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2377

Vuvuzela-forbud på Åråsen:
                                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

Opprinnelig skrevet av okb
                                    http://www.lsk.no/?did=9130256
                                    Det beste forbudet/utestengelse LSK har gjort gjennom tidende.

GLEDENS DAG!

Kommentar

• Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5918

Opprinnelig skrevet av Tony
                                      Det beste forbudet/utestengelse LSK har gjort gjennom tidende.

GLEDENS DAG!
                                      Beholder jo de andre bråkebøttene, så det får vel være nok ;-)
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

Opprinnelig skrevet av okb
                                        http://www.lsk.no/?did=9130256
                                        Veldig bra LSK.

Også takk til BennyLem som nok en gang ligger i forkant.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Hexaphim
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 2830

Også takk til Gud for å ha skapt BennyLem, og for å ha skjenket ham en ydmykhet og en jordnærhet som er til misunnelse for oss alle. Hyll, hyll!

Kommentar

Working...