Lillestrøm - Vålerenga Søndag kl 2000

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kingkong
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Jul 2009
    • 29

Opprinnelig skrevet av xeR
    hva faen skjer med at du kaller deg supporter?
    Jeg er på alle kamper,jeg støtter laget i med og motgang,men idag har de faen ikke gjort seg fortjent til støtta!

Kommentar

• camillakanari
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • May 2006
      • 211

Opprinnelig skrevet av kingkong
      Jeg er på alle kamper,jeg støtter laget i med og motgang,men idag har de faen ikke gjort seg fortjent til støtta!
      Unnskyld meg, men hold kjeft. Tror ikke vi så samme kamp. Lillestrøm var faktisk gode frem til målene.

Kommentar

• kingkong
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Jul 2009
        • 29

Opprinnelig skrevet av camillakanari
        Unnskyld meg, men hold kjeft. Tror ikke vi så samme kamp. Lillestrøm var faktisk gode frem til målene.
        1-4 enga hjemme.. mere trenger man ikke si!

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

Hvis resultatet er det eneste du bryr deg om, kan du jo se kampene på tekst-tv? Alt annet enn tallene på resultattavla blir jo kun støy i ditt enkle verdensbilde.

Kommentar

• camillakanari
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • May 2006
            • 211

Du er ikke medgangssupporter sier du? Da burde du brydd deg litt mer om hva som skjedde tidligere i kampen enn bare målene.

Kommentar

• kingkong
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jul 2009
              • 29

Opprinnelig skrevet av camillakanari
              Du er ikke medgangssupporter sier du? Da burde du brydd deg litt mer om hva som skjedde tidligere i kampen enn bare målene.
              Jeg bryr meg mye om det som skjedde,de spilte bra en stund,men falt helt av og ble rævpult etterhvert.
              medgang? jeg reiser land og strand og er på ca alle kampene og vært det i mange år,ja faen til medgangssupporter jeg er!

Kommentar

• krisruds
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 839

Opprinnelig skrevet av xeR
                feil, feil, feil.

Kortsiden er for lang, for smal og ikke bratt nok. Dessuten har den ikke sidevegger eller vegg bak. Mersteparten av lyden forsvinner. Plassen vi har nå er den beste vi kan få på åråsen. Bratt, kompakt og vegg på den ene siden. Eneste som burde vært gjort var å få gjort noe med taket. Den knekken gjør at mye av lyden slår ned på oss igjen istedet for å gå ut på banen.
                Hvis den er den beste så er det ihvertfall helt sykt hvor mye bedre Klanen er en KFL i år.
                krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• camillakanari
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • May 2006
                  • 211

Jeg bryr meg mye om det som skjedde,de spilte bra en stund,men falt helt av og ble rævpult etterhvert.
                  medgang? jeg reiser land og strand og er på ca alle kampene og vært det i mange år,ja faen til medgangssupporter jeg er!
                  Hvordan kan du mene at de skal levere drakta om de spilte bra en stund? Kanskje du ikke er en medgangssupporter, men akkurat nå oppfører du deg som en.

Kommentar

• audun
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2005
                    • 255

Gult ble det hvertfall

Kreativ Kanaris - Fotograf
                    www.audunbraastad.com

Kommentar

• Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

Fra min posisjon høyt oppe på felt c, var det kongetrøkk før kampen og i 60 min. Veldig positivt at vi lukta på toppnivået fra de beste kampene under de glade "Royal League"-åra. (Da 4. plass var en skuffelse og vi vant nesten alle storkampene.)

Jeg har opplevd det meste på tribunen de siste åra, alt fra 90 min stillhet hjemme mot Tromsø i 2005 (tapte 2-1, tre dager etter semi'n mot Enga. Roar Christensen scora fra 40 meter i krysset på Reitmaier) til psycho-trøkk i den nevnte semifinalen og mot RBK i skjebnekampen i 08.

Ut i fra tidligere stemningsopplevelser jeg har hatt, var dette veldig bra!!! Seff går stemninga i dass etter hvert, for hvem faen klarer å synge på 0-3 hjemme mot Enga? For fjerde år på rad???

Også veldig positivt med nærmest full stadion i fellesferien, spesielt med tanke på at LSK har innført en tradisjon med å bli knust når stadion er full. LSKs "sportslige markedsføring" de siste årene kan sammenlignes med å ha skryteannonser i Indre (som ingen leser), og samtidig ha annonser i Aftenposten (som alle leser) der du sier at produktet ditt er rævva.

LSK har de siste årene spilt konge med halvfull stadion og blitt knust når stadion er full. Bedriten reklame, faen ikke rart snittet synker!!!

Kommentar

• LSK N/B
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 830

jeg skammer meg faen meg over og være lillestrøm supporter nå!
                        ALDRI! Alltid stolt
                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Stor tommel opp til alle Dere som ikke gikk hjem og som blei med og støtta laget helt ut.Til Dere som gikk ,ny sjanse på lørdag .

Kommentar

• Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

Opprinnelig skrevet av *46*
                            Klans-aper og søppel bør i hvertfall feies av Strømmen Storsentertribuna og de andre sittetribunene. Få dem inn på feltet til bortsuporterene - det er reservert til søppel, missbrukere og avskumm. Helt klart en sikkerhetsrisiko. Et par stk med lav selvkontroll pga høye, breiale missbrukere, og man for trøbbel der oppe. Jeg klarer å styre meg, men vet ikke om alle klarer det etter hvert.... Det kommer stadig vekk noen meldinger.
                            Enig, jeg er stort sett en rolig person, men i går holdt det på å koke over for meg. Snart orker jeg ikke mer av disse breiale hoverende idiotene. Gang på gang kom meldingene flyvende og skjerf viftende opp i ansiktet.
                            Dette er en stor risiko og det må tas tak NÅ!!!

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                              Enig, jeg er stort sett en rolig person, men i går holdt det på å koke over for meg. Snart orker jeg ikke mer av disse breiale hoverende idiotene. Gang på gang kom meldingene flyvende og skjerf viftende opp i ansiktet.
                              Dette er en stor risiko og det må tas tak NÅ!!!
                              Kommer til og bli et nytt problem til lørdag dette? ,får bare håpe at det er vi som vinner og at det er trøndra som får drittslenging og sjerf i trynet.

Kommentar

• tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

Hva faen skjer med og ikke ha skikkelig tifo mot enga?
                                Hva faen skjer med og tape 1-4på hjemmebane?
                                Hva faen skjer med at klanen pisser på kfl i 2x45?
                                forbanna søplelag! lever draktene deres imorra,dere fortjener faen meg ikke og ha de!
                                jeg skammer meg faen meg over og være lillestrøm supporter nå!
                                KingKong med det nicket må jeg bare spørre er du en APE. Slapp av mann ny sjanse til lørdag og tar vi 6 poeng i de 2 neste så tipper jeg du smiler igjen.

Kommentar

• Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

Fy faen for et tog, TIDENES! Nå kan alle andre tog bare legge seg, KFL sitt pyrotog er det ingen som slår!

Kommentar

• superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

Tør NØFF å trekke poeng av Søpla etter gårsdagens dobbelt-blussing? Jeg tviler, men skal de følge opp egne utsagn er det bare å finne frem poengøksa.
                                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Zinke
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Mar 2006
                                      • 240

Til tross for at jeg mener at stemningen ikke var det beste jeg har hørt i denne kampen, synes 5 besøkende engelskmenn at stemningen på kampen, for ikke å snakke om toget og livet på martins, var helt sinnsyk. Som de sa "You must be bored when youre watching football in England".
                                      Zinke

Kommentar

• 10.09.50
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2005
                                        • 1410

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                        Tør NØFF å trekke poeng av Søpla etter gårsdagens dobbelt-blussing? Jeg tviler, men skal de følge opp egne utsagn er det bare å finne frem poengøksa.
                                        Courtesy of rb.no bør iallfall ikke Vålerengen ha problemer med å identifisere enkeltpersoner som kan stilles til ansvar:

Kommentar

• Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Kommer til og bli et nytt problem til lørdag dette? ,får bare håpe at det er vi som vinner og at det er trøndra som får drittslenging og sjerf i trynet.
                                          Garantert, de verste er engen, rbk og stabæk supportere.

Kommentar

Working...