Lillestrøm - Vålerenga Søndag kl 2000
Collapse
X
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Drit nå i navnpraten, det er bare Setskog/Høland som skifter navn hver gang de flytter på seg.
Synes stemningsfilmen bekrefter mitt inntrykk av at stemninga var bra. Den største triggeren for stemninga er alltid scoringer, og det fikk vi aldri. Hadde vi tatt ledelsen hadde taket løfta seg, og hadde vi leda 4-0 som apene gjorde tør jeg ikke tenke på hvor bra det hadde blitt.Kommentar
-
Men, var det flere enn meg som syns konfettien "landa" for fort? Syns alt var over så raskt...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Prøv å vær litt seriøse da gutta. Dere vet like godt som alle at konfetti klippet på langs detter kjappere enn konfetti klippet på tvers. Sannsynligvis har klipperne glemt seg bort. Men sånn kan skje. Viser bare at det ikke går ann å ha klippekort på denna jobben. Full fokus er nødvendig.I med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Legger ut en film i løpet av kvelden/nattenKommentar
-
-
Fy f... For en utrolig kul video. Har ikke fått frysninger som det jeg fikk nå siden Kurt Nilsen åpnet munnen og sang ut herlige toner for første gang på tv. ManU, Lpool, Barca og alle andre kan gå å ta en bolle. Kunne ikke tenke meg å holde med noen annen klubb i hele verden. Sportsklubben er selve eksempelet på hvordan en klubb skal være... Med herlige, engasjerte supportere som har sinnsyke kvalifikasjoner innen en rekke områder, en fantastisk spillergruppe, Norges desidert beste treningsanlegg, verdens mest sjelfulle stadion og en vidunderlig by som base for det hele...
Tusen takk til alle dere som er med på å gjøre Åråsen og LSK til et sted og en klubb hvor absolutt alle kan føle seg hjemme... Kan ganske enkelt ikke forstå at ikke alle i Norge holder med Lillestrøm.
Idag skal vi faan meg sende bartene tilbake til himkokbøgda med NULL poeng og en av tidenes ydmykelser i bagasjen.
GI ALT! STÅ PÅ! L S K!!!***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar