På "lillestrøm er de beste" bør Trommen holdes i ro, den ødelag hele opplegget på den sangen, dro opp tempoet og ned på trøkket og passer ikke inn
LSK - RBK: Vi er LSK, vi girer opp i motgang!
Collapse
X
-
-
Problemet er at folk begynner å klappe og DET øker tempoet, tromma holder igjen tempoet egentlig. Sånn opplever hvertfall jeg detKommentar
-
-
Så hva er poenget? Om det er mediehoring er det ikke smart og kunne vært gjort mye bedre. Alle tomlene ned vitner om at dårlig smak har fått fritt spillerom blant oss.
Og ja, jeg tar selvsagt ordspillet. Det er bare ikke spesielt vittig.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
I denne kampen kasta tromma seg med fra begynnelsen og tromma fortere og fortere. poenget mitt var ikke bare at det kan trekke opp tempoet, men tromma passer ikke inn på denne. Tromma bør roes ned litt nå, brukes kontinuerligKommentar
-
Herregud. Det er faktisk ikke jeg som fremstår som tullingen her. Flertallet har ikke alltid rett. Banneret var platt, dumt og smakløst, og det er faen meg godt gjort å ha så tjukke subjektivbriller på seg at man ikke innser det.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Klassisk utfordring for det ropet er at det begynnes med klapping etter hvert og at den draes opp i turbotempo, tromma sørger for at det ikke skjer.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Faktisk helt enig me grusom her. Måtte trekke på smilebåndet når jg så bildet, men det er faktisk ekstremt platt og barnslig humor det der. Ikke spesielt kult når noen tror de kan tillegge kfl et rykte som useriøse drittunger***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar