Boikott av Haugesundkampen
Collapse
X
-
-
For de som ønsker å gjennomføre boikotten 100% ved å faktisk ikke se fjernsynsoverføringen ( joda, det er hele grunnen til boikotten), så informerer jeg dere om den andre herlige klubben i byen, Flisbyen Ballklubb.
Vi spiller hjemmekamp på Lillestrøm Idrettspark mot Ull/Kisa2 klokka 20:00. Det er åpent kiosksalg og alt det derre der.
Gratis inngang for Flisbyen-supportere.Kommentar
-
Eller eventuelt kan du følge kampen på LSK-LIVE. Vi oppdaterer fra Haugesund stadion med livechat på LSK.NO!Kommentar
-
Til alle som boikotter:
Skal dere se kampen på fjernsynet? Blir det mange på Martins i dag?
I så fall, hva er da poenget med boikotten?Kommentar
-
hva har det å si om det er folk på martins å ser på kampen der? Kampen hadde gått uansett på martins boikott eller ikke, samme om det er 20 eller 200stk som ser på tvene på martins?Daukjøtt Felt CKommentar
-
Poenget med boikotten er jo å vise at fansen ikke får møtt opp på plass for å støtte med mandagskamper i langvekkistan som varsles på kort tid.
Når fansen ikke er på plass gjør det også noe med kampopplevelsen og stadionstemningen som er en del av produktet tv2 selger. Og dét er vel poenget her.. De hører jo ikke på TV2s TV'sending, eller på stadion om det er kembo-stemning på Martins.Kommentar
-
Noen som vet om TV2 har et team på Martins i kveld?
Ville ikke overaske meg om TV2 sender reporter+kameramann innom puben... Det vil ikke være første gang."Dere kan sitere meg på dette:
Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
FjøraKommentar
-
Kommentar
-
Det stemmer ikke, sniper. For det første synliggjør vi hva et tomt bortefelt gjør for stemningen på stadion og på produktet TV2 sender. For det andre tviler jeg på at Martins betaler TV2 per hode som ser kampen. Dermed; Jo flere som ser kampen på pub og ikke hjemme i sin egen stue, jo bedre.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det som ikke stemmer er at boikotten er meningsløs. Den fungerer på de to måtene jeg skisserte her, selv om man ikke lar være å se kampen. Men de som ønsker det bør jo gjerne følge LSK-live istedet. (Men okb og trigz er jo på kamp, så da blir vel det også feil ifølge din tankegang)
Jeg sier at det blir kokkos å se TV2 i kveld, siden det er de som setter opp det uforståelige kampoppsettet som er grunnen til boikotten.
LSK, NRK Radio eller andre medie-instanser følger jo bare det uforståelige kampoppsettet de, og dekker kampen som de pleier.Kommentar
-
Beklager at jeg klipper bort innlegget ditt, men boikotter du tv2 eller LSK ikveld? Å Drite i å dra på kampen sender ett klart budskap, å drite i å se kampen på martins eller på tv gjør ikke det hverken den ene eller den andre veien.
at tv2 kommer til martins ikveld er utelukkende positivt, mere mediaomtale og større fokus på dette. Siste delen her var ikke ett svar til deg Sniper, men ett svar til debatten.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det stemmer ikke, sniper. For det første synliggjør vi hva et tomt bortefelt gjør for stemningen på stadion og på produktet TV2 sender. For det andre tviler jeg på at Martins betaler TV2 per hode som ser kampen. Dermed; Jo flere som ser kampen på pub og ikke hjemme i sin egen stue, jo bedre.
Vi mener at TV2 dreper supporterkulturen med sitt uforståelige mandagsoppsett. Med lang reisevei krever det fort to dager fri fra jobb eller skole for å følge laget sitt. Det blir også en svær ekstrakostnad for supportere som uansett bruker tusenvis av kroner for å se kamper gjennom en hel sesong. Det blir da et fåtall supportere som har anledning til å møte opp, og det legger en kraftig demper på tribunelivet. Vi kan ikke skjønne annet enn at det er med på å undergrave det produktet TV2 kunne levert sine seere. Vi håper at det kan åpne øynene til publikum og TV-seere når bortefeltet står tomt under kampen mellom Haugesund og Lillestrøm.
Vi er uansett imot mandagskamper, men når først den realiteten er her kan vi ikke skjønne annet enn at det må være mulig å sette opp oppgjør med kort reisevei for bortesupportere. Det må også være mulig å ta hensyn til at noen klubber i Tippeligaen har betydelig større supportergjenger enn andre og derfor et høyere bortefølge.
Eller har jeg misforstått?
Sniper
som helt klart boikotter TV2 i kveldKommentar
-
Boikotter tv2, følger kampen gjennom andre mediainstanser.Kommentar
-
Stemmer det ikke? KFL boikotter kampen pga mandagskampoppsettet til TV2. er ihvertfall slik jeg leser dette:
Derfor synes jeg det er rart at man samles for å se kampen på Martins. På TV2, kanalen som setter opp disse uforståelige mandagskampoppsettene, hele grunnen til at det er boikott.
Eller har jeg misforstått?
Sniper
som helt klart boikotter TV2 i kveldKommentar
-
Det stemmer ikke, sniper. For det første synliggjør vi hva et tomt bortefelt gjør for stemningen på stadion og på produktet TV2 sender. For det andre tviler jeg på at Martins betaler TV2 per hode som ser kampen. Dermed; Jo flere som ser kampen på pub og ikke hjemme i sin egen stue, jo bedre.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det som ikke stemmer er at boikotten er meningsløs. Den fungerer på de to måtene jeg skisserte her, selv om man ikke lar være å se kampen. Men de som ønsker det bør jo gjerne følge LSK-live istedet. (Men okb og trigz er jo på kamp, så da blir vel det også feil ifølge din tankegang)For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
De kan jo lage saken slik: Boikotter kampen PGA TV2, men ser likevel kampen PÅ TV2.
Kommentar
Kommentar