Boikott av Haugesundkampen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

Ser at bla. vg.no har saken oppe i dag. Det er bra. At Jansen Hagen også sier at budskapet er forstått er også bra. Så får vi se om det blir en bedre endring til neste år jamfør hvem og hvilke som får mandagskamper osv.

Kommentar

• Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

Opprinnelig skrevet av sniper
      Sender et enda sterkere signal dersom det er tomt på Martins, eller at man følger kampen gjennom en annen media-instans når TV2 kommer.

De kan jo lage saken slik: Boikotter kampen PGA TV2, men ser likevel kampen PÅ TV2.
      Svar: vi er 100 som ser kampen for prisen av 1.

Men kunne jo godt tenkes at Tv2 dukker opp for å sjekke, bare for å gni det inn :-)
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

Kommentar

• Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

For mitt vedkommende er saken rimelig enkel: jeg måtte ufrivillig boikotte kampen i det øyeblikk den ble flyttet til en mandag. Da gikk det med ett fra særdeles utfordrende til å bli umulig å få sett den "live."

Og sniper har definitivt et poeng med tanke på en eventuell TV2-vinkling:
        Boikotter kampen PGA TV2, men ser likevel kampen PÅ TV2.
        Knurr...

Kommentar

• ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2511

Sender et enda sterkere signal dersom det er tomt på Martins, eller at man følger kampen gjennom en annen media-instans når TV2 kommer.

De kan jo lage saken slik: Boikotter kampen PGA TV2, men ser likevel kampen PÅ TV2.
          Jeg er uenig med deg. TV2 vinkler saken negativt uansett om det er folk på Martins eller ikke.
          De som synes det er en paranoid og sutrete holdning av meg, kan lese Nyhetstråden hvor TV 2-sportens fotballsjef Vegard Jansen Hagen demonstrerer at han ikke har oppfattet poenget med boikotten, selv om han påstår det:
          Opprinnelig skrevet av RSP
          Om at kritikken kommer fra LSK, sier Jansen Hagen:
          - LSK er en klubb som skriker etter oppmerksomhet i riksmedia nå.
          Kritikken kommer fra LSK fordi LSK har hatt fem bortekamper, tre mot lag langt unna, lagt til mandager denne sesongen.
          Skulle TV2 komme på Martins i kveld, er det greit at det er noen der som kan fortelle dem det, og si at i hvert fall en del av oss hadde vært i Haugesund hvis vi ikke måtte ta to dager fri. Igjen.

Kommentar

• xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

Jeg ser poenget ditt, og er til en viss grad enig. Men jeg mener at signaleffekten av ett fullt martins er at man står sammen om dette og at kanarifansen følger fugla sammen enten på Stadion eller på Martins eller hvor det nå enn måtte være. Dessuten så tror jeg at det er en fordel at det finnes folk der som kan tale vår sak om tv2 kommer innom. En slik overskrift du serfor deg tror jeg ikke tv2 er spesielt tjent med siden det er supporternorge og klubbene som stort sett bryr seg om denne saken og der så står vel de fleste supportergrpperingene og klubbene samlet.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

Det er salvsagt storartet at folk forteller TV2 om hva vi synes, så et tomt Martins var drøyt.

Men jeg synes allikevel at TV2 ikke skal vises, siden de er en del av pakka som blir boikotta. Kjør radio, telefonoverføring fra okb eller noe slikt. IKKE TV2!
              Vær konsekvente!

Kommentar

• Andersen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2009
                • 350

Vet ikke om det er nevnt tidligere, men dagbladet har i dag en artikkel hvor Kanari-Fansen og andre LSK-fans får støtte av Henning Berg vedr. boikotten av dagens match.

Kommentar

• *46*

Jeg synes forøvrig denne Jansen Hansen kommer svakt ut av dette.... Som en litt suttrende unge som vet han har gjort noe dumt, men ikke vil innrømme det.

Håper flere lag velger å gjøre det samme!

Kommentar

• El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

Det er salvsagt storartet at folk forteller TV2 om hva vi synes, så et tomt Martins var drøyt.

Men jeg synes allikevel at TV2 ikke skal vises, siden de er en del av pakka som blir boikotta. Kjør radio, telefonoverføring fra okb eller noe slikt. IKKE TV2!
                    Vær konsekvente!
                    Hvis du drar til Haugesund og streamer kampen, skal jeg gledelig droppe TV2. Men selvfølgelig skal jeg se den!
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

Om tv2 kommer på Martins i dag håper jeg noen tar ansvar og hiver dem på hode ut igjen.

Kommentar

• Petter Ø
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3008

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Om tv2 kommer på Martins i dag håper jeg noen tar ansvar og hiver dem på hode ut igjen.
                        Det er bra om vi får dekning av saken vår da.

Vi får boikotte tv2 ved å se kampen live på hjemme- eller bortebane så ofte vi kan. Men i kveld viser vi oss fra en god side om vi blir mange på Martins som følger kampen på tv. Hele saken er jo at vi ikke ønsker å bli hjemme og se kampen på tv, men å dra på bortetur og støtte laget.
                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                          Hele saken er jo at vi ikke ønsker å bli hjemme og se kampen på tv, men å dra på bortetur og støtte laget.
                          Sukk, ja, og det er fordi TV2 har flytta på kampen. Skjønner ikke hvorfor dere vil støtte dem ved å se på kampen, da støtter dere jo opp om selskapet som utfører handlinger slik at dere boikotter kampen.

Gir opp jeg, en boikott er ikke det det engang var.

Kommentar

• Speeder
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 951

Sukk, ja, og det er fordi TV2 har flytta på kampen. Skjønner ikke hvorfor dere vil støtte dem ved å se på kampen, da støtter dere jo opp om selskapet som utfører handlinger slik at dere boikotter kampen.

Gir opp jeg, en boikott er ikke det det engang var.
                            Det får ses på hakkete VG Live da, så slipper TV2 logen å være på storskjermen på martins.
                            Tore Galgerud

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Håper jeg absolutt ikke, da jeg heller satser på et par gode interjuver med suportere som virkelig kan sette ord på denne tragiske fordelingen av mandagskamper. Hadde jeg vært en smule paranoid, ville jeg sagt at TV2 har en skjult agenda.

Kommentar

• holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

Ettersom undertegnede (selvsagt) er medlem av Kanari-fansen respekterer jeg valget om boikott og blir hjemme i kveld, og tar heller med meg tv'n på kjøkkenet og ser kampen der.
                                Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Oddis
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 2744

Kan jo være nøytralt kledd på nøytral tribune. Må jo værra bedre mener jeg!

For min egen del isolert er det bra at mange kamper vises på tv, da jeg som student ikke har råd til verken å dra på mange kamper eller sumo i det hele tatt. Men ser saken og støtter den fullt ut, selv om jeg har havnet i mange diskusjoner pga denne saken.
                                  Ser også fortvilet på at ingen i medie-Norge eller forbundet i det hele tatt har kommentert hvorfor de setter opp mandagskampene på såpass kort varsel. Eller er det bare jeg som ikke har fått det med meg?
                                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

Opprinnelig skrevet av holmiz
                                    Ettersom undertegnede (selvsagt) er medlem av Kanari-fansen respekterer jeg valget om boikott og blir hjemme i kveld, og tar heller med meg tv'n på kjøkkenet og ser kampen der.
                                    Tror du har alles forståelse hvis du velger å dra på kampen, holmiz. Bare ligg unna bortefeltet, og kutt effektene til å gjelde underbukser og sokker

Kommentar

• Trondeo
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3062

Så var det selvfølgelig ei lita jente som valgte å ikke boikotte kampen, og kjører på med fullt av effekter. Phøy!

Kommentar

• holmiz
                                        The kjøkken-kanariz
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6064

Opprinnelig skrevet av skotten
                                        Tror du har alles forståelse hvis du velger å dra på kampen, holmiz. Bare ligg unna bortefeltet, og kutt effektene til å gjelde underbukser og sokker
                                        Takker for det!

For meg stiller det seg litt annerledes da jeg jobber på en vgs her i byen, og både elever og kollegaer naturlig nok spør meg om kveldens kamp, da det er en dårlig skjult hemmelighet hvilket lag jeg holder med. Mitt svar til alle her i byen angående kampen i kveld har vært at kfl boikotter kampen grunnet håpløst mange bortekamper på mandager, og at dette rett og slett blir for uforsigbart og ikke minst kostbart og for den jevne supporter. Samtlige jeg har snakket med støtter faktisk saken vår!

Jeg synes derfor det blir feil at jeg, som også er medlem av kanari-fansen da stiller på kamp. For meg er det like viktig å synliggjøre aksjonen til kfl ovenfor andre fotballinteresserte her i byen, og av den grunn holder jeg meg hjemme.
                                        Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

Opprinnelig skrevet av Oddis
                                          Ser også fortvilet på at ingen i medie-Norge eller forbundet i det hele tatt har kommentert hvorfor de setter opp mandagskampene på såpass kort varsel. Eller er det bare jeg som ikke har fått det med meg?
                                          Regner med at det er fordi TV-selskapene ønsker å vise de mest interessante kampene. Sånn som norsk fotball er, vil det være håpløst å predikere. Et oppgjør kan være totalt uinteressant det ene året, mens det kan være hyperaktuelt det neste. I tillegg må de ta hensyn til lagene som spiller cup og e-cup.

Kommentar

Working...