Stemningstråd LSK-Molde
Collapse
X
-
Er enig i dette Tony ,men drastiske tiltak må til om stemningen skal opp på Åråsen det fungerer jo veldig bra på bortebane .Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har kjøpt 2 sesonkort og bruker mange penger på LSK ,når dem presterer som i første omgang i dag da PIPER jeg. Dette er den dårligst omg jeg noen gang har sett.Kommentar
-
Bra stemningsmessig utifra forutsetningene idag synes jeg! Bra trøkk borte hos oss og det virket ganske bra generelt også. Kult med litt flagg i lufta nede ved Felt B også. Håper dere fortsetter sånnUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Det var faktisk ikke så stress å stå foran og flagge hele kampen som jeg hadde forventa (pleier bare å flagge ved gitte anledninger ellers). Ikke fikk vi klager heller. Er kanskje ikke så lett å kjefte på folk som er godt over 14
Kult å høre at stemninga var grei! Første gang på et par sesonger at jeg ikke har stått midt i klumpen, så jeg kan egentlig ikke uttale meg om volumet ettersom jeg ikke har noe å sammenligne med.Kommentar
-
Det var deilig å ha med Macho og Stefan på flagging i dag. Mange nye sangforslag som dukket opp også. Siden det allerede går 2 Ujahsanger så kan vi like så godt ta med denne neste gang:
Björn Bergmann han hadde ei einaste ku
Björn Bergmann han hadde ei einaste ku
han bytta bort kua og fikk tommel opp
han bytta bort kua og fikk tommel opp
ps. Noen som vet hvor man får tak i Umbrella/Sundgot-sangen som ble spillt?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Ta det i en egen tråd: Burde Bergmann bytte bort, eller til seg kua for og få tommel opp?Kommentar
-
Kommentar
-
Til Republic
Benny er som vanlig klarsynt. Tippet 1-1 på resultat i dag (første gang i
Republic sin quiz), under alter-egoet Meter'n2 (min gode venn hadde tatt Meter'n).
Hvis undertegnede ble trukket ut som vinner, så send den t-skjorta til Henning Berg som trøst. Makan til komisk figur.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar