Stemningstråd LSK-Molde
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kvaliteten på fotballsanger er jo stort sett super!
Spillersanger skal være litt cheezy. Alt for cheezy for de tøffe gutta i
UFC!
Har sendt en versjon at låta til KFL for fri nedlasting på hjemmesiden. De som ikke har tid til å vente kan sende en mail til meg på egilh@hotmail.com, så skal kan jeg sende en mp3 versjon. Gi gjerne en tier ekstra til Tifogruppa neste gang det er innsamling.
Go Gilbert!KFL - medlem nr 23Kommentar
-
KFL kan være igjen i sin drømmeverden hvor alt er bra og Berg er best. Hvor mye khat har han foret dere med egentlig?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Høres ut som noe du har drekki...
Om jeg tilhører 0,1 prosent eller 99,9 prosent eller et sted der i mellom, aner jeg ikke - og her er det egentlig stemningen mellom LSK og Molde som skal diskuteres. Men at Sportsklubben er i krise hersker det ingen tvil om. At Henning Berg kan bli bedre på mye, spesielt overfor media og supportere og sikkert også sportslig, er jeg enig i. Men hovedproblemet sitter i styrelokalene på Åråsen. Der mangler det krefter ut mot kundemarkedet som har blitt "rasjonalisert" bort, og apatien råder. Alt henger sammen. Entusiasme, sportslige resultater, publikumsinntekter, sponsorinntekter, positive krefter som jobber for klubben. Røsk opp og snu på alle steiner der først, før vi gir Henning Berg skyld for alle problemer denne klubben besitter!Kommentar
-
nei.
Vi diskuterer ikke generell stemning og forbedrings potensiale i en spesifikk stemningstråd
Da passer f.eks synspunkter tråden bedre
Kommentar
-
Samme det, satser på bra oppmøte mot BrannKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar