Sandefjord-LSK
Collapse
X
-
Meget imponert over innsatsen deres i dag. Veldig bra flagging og hopping.
Savnet bare "Gi alt, stå på, LSK!" - den er mektig visuelt.
Årsbeste hittil på bortebane?Kommentar
-
Kommentar
-
Liker ikke sang til Berg om dagen. Han som alle andre burde fortjene det, noe jeg mener han ikke gjør.
Ellers bra stemning. Synd at noen ikke klarer å begrense seg03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hockey tilskuertall, kjipfotball kampresultat. Stemninga var knall den Litt kjedelig med folk midt i feltet som flagger når vi har cornere frispark fra 20m og lignende i 2omg nærmest oss. Men det er en bagatell! Nesten så bra som i Trondheim stemningsmessig
Og fy fan til syk trommis i dag! Deilig!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Var veldig gøy å være forsanger i går også. Jeg og Tony stod bare å småflirte i perioder hvor dere holdt sangene gående uansett. Cred til mentaliteten i KFL i går, et meget bra tilsvar til boikotten mot Haugesund.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
-
Jeg er klar over at KFL ikke stod på den vanlige bortetribunen, men tribunen vi ble servert må jo være tippeligaens desidert beste tribune - sånn stemningsmessig?
Overraskende bratt og god akustikk.Kommentar
-
UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar