Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bør vel satse på å sperre av deler av feltet med bannere og jævelskap.
Ellers lukter det faktisk storoppmøte på denne kampen, får håpe ikke fylla tar overhånd. Kan meget vel bli denne kampen som redder plassen vår, så viktig å gi full støtte!
Last edited by Macho-Morten; 27.09.2010, 15:50.
Begrunnelse: Takk får alt
Tror nok ikke det blir fler enn i Hønefoss. Da kan vi sperre av ved midten. Forøvrig var det gjerdet på midten der i fjor. Vet ikke om det står der ennå
Dessverre så blir det nok det ja. Men men. Nå er man forberedt på det så får de som velger å ikke drikke så mye kjøre på uten de som sitter på stadion og sover
Tror nok ikke det blir fler enn i Hønefoss. Da kan vi sperre av ved midten. Forøvrig var det gjerdet på midten der i fjor. Vet ikke om det står der ennå
Gjerdet står der, får nok halve tribunen som sist gang.
Joda, men folk som er SÅ sveiseblinde at de sovner har ikke så mye PÅ tribunen å gjøre, da er det bedre at de er bak tribunen-utafor stadion Det som var mitt poeng
Joda, men folk som er SÅ sveiseblinde at de sovner har ikke så mye PÅ tribunen å gjøre, da er det bedre at de er bak tribunen-utafor stadion Det som var mitt poeng
Ja, jeg burde lest tribunen og ikke mål
Men da kjører vi på med en syngegjeng i midten så er det bare å spre ordet til de som er gira på å gjøre en innsats
Har bare litt vondt for å skjønne sjarmen og vitsen med ryggdansen. Det er liksom opplest og vedtatt at det er en bra visuell effekt. I mitt hode er den kun det på et tidspunkt hvor det passer å disse motstanderlaget. Men for all del - jeg har da vært med på den.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Har bare litt vondt for å skjønne sjarmen og vitsen med ryggdansen. Det er liksom opplest og vedtatt at det er en bra visuell effekt. I mitt hode er den kun det på et tidspunkt hvor det passer å disse motstanderlaget. Men for all del - jeg har da vært med på den.
Ja, ryggdans passer best når vi leder
Men noen overivrige sjeler vil danse ryggdans uansett dog.
Du får trøste deg med at det sannsynligvis blir kun 1 gang og maks 30 sek av 90 min. Det klarer de fleste
Jeg er ingen fan av ryggdans nei, men generelt sett liker jeg ikke å bare dalte etter hva andre gjør. Men, vil folk ha ryggdans, så dans i vei, jeg står med ryggen mot banen alikevel
Nok om det. Regner med at vi er alle klar for å komme oss mot midten? Altså inn mot gjerdet?
Dersom vi forsøker midt på vår tribunedel, får vi det mongogreiene vi hadde i fjor. Klin dere inn mot gjerdet, både UFC, Klumpen og Felt C. Nå skal vi faen meg værra Tigerberget
Dersom vi forsøker midt på vår tribunedel, får vi det mongogreiene vi hadde i fjor. Klin dere inn mot gjerdet, både UFC, Klumpen og Felt C. Nå skal vi faen meg værra Tigerberget
Ja, er da ingen som har planlagt noe annet heller. Dette skal bli show!
Kommentar