Hater, hater, hater vålerenga!
MOBILISERING: enga-LSK - lørdag 23. oktober kl. 17:00
Collapse
X
-
-
Føler vi ikke må glemme sidene hvis vi blir å fylle hele feltet.
Her må døkjøttet også presses til å være med!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Kommentar
-
"Kanarifansen satser på bønda" (Sørum, Høland, Aurskog, Bjørkelangen...). Ikke umulig at lokalavisa lager en sak om dette mot slutten av uka.Kommentar
-
Hvis det settes opp en buss i fra Bjørkelangen som går via Løken, Aurskog, Sørumsand, Lørenfallet etc........ bør ikke dette komme med på info-biten som er lagt ut på forsiden ?Kommentar
-
Denne tråden må koke! jeg skal på Ullevaal og dra med meg sofagrisene over 30. Mulig kjerring og unger også blir med. Har trua på seier! Viktig å lage kvalm under denne kampen! Jeg har trua! Regner med at tifogruppa overgår "dra til helvete".Kommentar
-
opdaget at beste måten å få flertallet av de som kun er med iblandt, var å gi dem et sted å ta noen pils før match... dermed istedenfor de vanlige to, så satser man på at iallefall 10-15 Jessheim fugler blir å se i særs godt humør på lørdag.
Så, anmodningen til alle, start festen tidlig, selv om du ikke er glad i å feste... blø for drakta alle mann!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Hvis du står på ett av feltene bak målet som ikke er i klumpen så ser du nok bra ja. Et mål for klumpen må være minimal med syn. Da har man flagga bra!Kommentar
-
Hvis du vil unngå flagg så anbefaler jeg sofaen med en kald pils og kampen på tv På lørdag skal det flagges så intenst at ingen på feltet har registrert resultatet før 10 min etter at "dommeren" har blåst av for full tid***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar