MOBILISERING: enga-LSK - lørdag 23. oktober kl. 17:00
Collapse
X
-
Klarer ikke å fokusere på jobben, rennaræv og superstressa. Merker at det er Derby rett rundt hjørnet! Kom igjen sportsklubben - kjør over dem!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Ikke så nervøs i år faktisk. Pleier å være helt jævlig. Men i år bare gleder jeg meg veldig!
Vær så snill fugla, gi oss tre poeng mot narkisa, vær så faens snill!
(ok da, så er jeg kanskje litt nervøs og)------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Noen av oss vil heller at de skal stryke med fordi de spiller ræva fotball, ikke fordi de mister noen kr pga klikk på nett, og tar derfor ikke den delen så vondt. Klikker heller dobbelt så mange ganger på LSKs' sider for å gjøre opp.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
fint om forsangerne kan dra på noen rop med engelske tekster imorgen slik at selv de fuglene med under par språåk øre for norsk virkelig får inn budskapet om hvem de bør hate. tenker da spesielt på våre kjære afrikanske venner som iallefall jeg, gjerne ser sette inn ytterligere et høygir til denne kampen!
slagord forslag:
Kill those bastards..
They hate jesus..
håper at vi generelt er ekstra flinke til å heie ekstra mye på de gutta som vi vet trenger litt ekstra hjelp og motivasjon. Bjørn, Bolly, Nosa.........*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
fint om forsangerne kan dra på noen rop med engelske tekster imorgen slik at selv de fuglene med under par språåk øre for norsk virkelig får inn budskapet om hvem de bør hate. tenker da spesielt på våre kjære afrikanske venner som iallefall jeg, gjerne ser sette inn ytterligere et høygir til denne kampen!
slagord forslag:
Kill those bastards..
They hate jesus..
håper at vi generelt er ekstra flinke til å heie ekstra mye på de gutta som vi vet trenger litt ekstra hjelp og motivasjon. Bjørn, Bolly, Nosa.........Kommentar
-
Kommentar
-
Under et døgn til derbyet nå. På tide å få opp aggro-stemninga!
Håper hver og en girer seg opp og er klare for å synge og herje Ullevål som det ble gjort i '05 og '06!
Klanen kommer sikkert til å stille med stor TIFO og nok en gang skal vi høre tonene til Hadelandsbandet Øsekaras versjon av Vålerenga Kjerke.. Men vi er faen meg Sportsklubben, KFL og UFC!! Reis deg opp og syng, fugl, og hundrevis vil synge sammen med deg - i gult og svart!! Kom igjen, alle sammen!!
For øvrig vil jeg si det er deilig å se det RIMI-banneret som ligger over Vestbredden og den polerte reklamefilmen til VIF som går på riksdekkende TV. Den "arbeiderklubben" som i sin tid avfeide arbeidernes idrettsforbund blir faen meg mer og mer "plastic fantastic".
Etter som det er store Oslo mot lille sagarbeiderbyen Lillestrøm i morgen vil jeg legge med første verset og refrenget fra "Flisbyens sønner og Romerikes bønder" som kanskje kan ha den rette innstillinga:
Fra vår lille, lille by,
fra vår lille by
kommer et lag i gul og svart,
i de flotteste farger som finnes
gult som sola og svart som Guinness,
farger som får et fuglahjerte til å slå så hardt
For vi har fugla i våre hjerter
og vi tar fugla med på livets vei
så samme hvilken by du er fra
så har vi en melding til deg:
Vi gir faen i hvor svær
denne byen deres er
og hva slags lag dere har på ban'n
vi er Flisbyens sønner
og Romerikes bønder
og vi banker dere samma faen!!
Til slutt vil jeg si at jeg håper alle er like tålmodige ift flagging som Skotten og Stray Cat var borte mot Sandefjord! Alle veit hvor utrolig tøff visuell effekt flagging har. Klin til!!! Flagg! Syng!!
Aggro nå!! :twisted:-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
Kommentar