Arrrgh! Knuse søppla! Faen!
MOBILISERING: enga-LSK - lørdag 23. oktober kl. 17:00
Collapse
X
-
Blir uansett en artig tur!
Vååååålenga, ett ekte myte-lag
osv osv
HATER ENGA!!Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Kommentar
-
Må dukke opp 2 timer før kamp og synge konstant til halvannen time etter kampslutt da! Orker du det fortjener du plass i "ting som imponerer meg" trådenI med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
hehe Regner med at det blir synging utover hele natta hvis vi vinner Ser nå at det ble litt vel lenge
Kommentar
-
Fæn i helvete! Nå er jeg på vei til Lillestrøm og blir mer og mer nervøs desto nærmere jeg kommer.***Større baller enn vett***Kommentar
-
hva faen, KFL er mikka totalt bort på TV, hører nesten ikke KFL selv om det er stille
hører så vidt tromma, ser folk hopper og synger, men ingen lyd, fy faen så kjiiiiiptKommentar
-
jeg satt på pressetribunen og filmet og kan helt ærlig si at vi grusa klanen. veldig i andre omgang. flere hakk bedre enn i fjor.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Fy faen så forbanna jeg er. Stemningen var likevel magisk i perioder!
Nå lurer jeg bare på hvor dyr regninga til LSK blir for alle de ødelagte setene og det ødelagte reklameskiltet.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Kommentar
-
fra TK:
Opprinnelig skrevet av escobarSatt på langsida nærmere VG-svingen. Hørte stort sett bare LSK hele kampen, og kan ikke se noen tvil om hvem som gikk av med seieren på tribunen. Enga med et par lydtopper, men LSK kjørte på i 90 med godt trykk.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Hadde med en kompis i dag som ikke er LSK-supporter og han ble utrolig imponert over stemningen. Jeg synes det var fantastisk, og jeg er så stolt over at jeg holder med denne klubben. Det var fantastisk å stå og synge i dag, og veldig mange bidro til å lage en fantastisk stemning. Jeg er stolt over å være med KFL og LSK.Kommentar
-
Jeg synes det var mye bra idag! Selv har jeg prøvd å gitt mitt og brukt stemmen min til det ytterste. Jeg er praktisk talt stum her jeg sitter nå, men det var verdt det!
Jeg hadde forøvrig med meg et ikke-medlem idag, men fast Åråsenbesøker (SS-tribunen) Neste år blir han mest sannsynlig sesongkortinnehaver i KFL-feltet og vi skal i hvertfall på en felles langtur sammen!Kommentar
-
-
Innimellom bra i dag. Spesielt i 2. omg. Likevel så syns jeg vi ødelegger mye av trøkket ved å dra sangene alt for lenge i perioder. Folk (meg selv inkludert) blir dritlei å synge om og om igjen på samma sangen når trøkket allerede har dauet ut. Et eksempel på dette er "Fort Åråsen" i begynnelsen av kampen. Dette er forsangerenes jobb å styre. Syns dere kunne vært klokere på akkurat det der. Mer variasjon i starten, samt å starte fler sanger med "alle henda opp" hadde etter min mening gjort seg. Noen rop runget ekstra bra i dag (Liiilleeestrøøøm ) Mener ikke dette som noe surmaga kritikk, for jeg syns forsangerene gjør en flott jobb ved å vise engasjement. Syns også det var herlig stemning etter scoringa, og syns vi kom ut av det hele med æren i behold. Men det KUNNE vært enda bedre...Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
Kommentar