Det som blir så feil her er at alle som skriver her inne at de er så imot blussing pga bøter er de samme folkene som roser det opp i skyene når det blir brukt ved riktige anledninger. Ta for eksempel cupfinalen 07 og Rbk kampen i 08. Da var det ingen som klagde før bota plutselig dukket opp. Jeg syns ikke man skal blusse uhemmet hele sesongen nå som det er ulovlig, men at man har enkelte kamper som er mer attraktive å gjøre dette på. Da mener jeg hjemme og bortekampene mot enga og rbk, cupfinale og eventuelle europakamper.
Løsningen på det hele er jo at vi tar oss tid neste sesong til å søke om bruk av bluss før de store hjemmekampene. Kjernen og Klanen har bevist at det er mulig og da trur jeg vi burde få det til også. Eller er klubben så trangsynte at de ikke engang vil vurdere en slik søknad selvom man har brannvesenet i ryggen?
Forslaget om tinnsoldatblussing tidligere i tråden er jeg sterkt imot, da jeg syns dette er forferdelig og noe de kan få lov til å holde på med på sunnmøre
Løsningen på det hele er jo at vi tar oss tid neste sesong til å søke om bruk av bluss før de store hjemmekampene. Kjernen og Klanen har bevist at det er mulig og da trur jeg vi burde få det til også. Eller er klubben så trangsynte at de ikke engang vil vurdere en slik søknad selvom man har brannvesenet i ryggen?
Forslaget om tinnsoldatblussing tidligere i tråden er jeg sterkt imot, da jeg syns dette er forferdelig og noe de kan få lov til å holde på med på sunnmøre
Kommentar