Hvem betaler bota? -en tråd om blussing-
Collapse
X
-
Kommentar
-
Et spørsmål.
Er det juridisk lovelig.
Hvis dette skjer på bortebaner.
Burde det ikke da være NFF sitt ansvar og finne de skyldige.
Evnt arrangementansvarlig.. I dette tilfellet Brann og Nordkisa
LSK som klubb kan vel ikke stå til ansvar bare forde noen blusser på et bortefelt.Kommentar
-
Et spørsmål.
Er det juridisk lovelig.
Hvis dette skjer på bortebaner.
Burde det ikke da være NFF sitt ansvar og finne de skyldige.
Evnt arrangementansvarlig.. I dette tilfellet Brann og Nordkisa
LSK som klubb kan vel ikke stå til ansvar bare forde noen blusser på et bortefelt.
Med andre ord kan du stelle deg i Klanen på Åråsen, blusse og så får Enga bot.Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ser ikke helt hvordan du klarer å se oppsigelse av en personmarkedsansvarlig og blussing i samme setting? En person innefor markedsføring jobber for å få inn penger til klubben. En som blusser jobber for å få inn penger til julebordet/grisefesten til NøFF.
Hvor du klarer å få dette til å være likeverdige poster i budsjette, klarer jeg ikke etter beste evne å se.
Markedsføring av klubb er ikke bare kampene, men også stemning, en del av stemningsskapende faktorer er nettopp blussing.
Det er derfor mange klubber i Europa betaler disse bøtene gladelig, fordi de skjønner markedsverdien i dette. De har faktisk poster i budskjettet sitt til dette formål.
Hvorfor tror du NFF og media generelt bruker bilder (levende og ikke) når de skal gi eksempler på god stemning?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
merkelig at det er så mye fokus på at andre klubber er bedre eller verre enn oss i denne diskusjonen. Hva som er rettferdig og ikke..
Ja, NFF hater oss, what else is new...
Ingen av delene forsvarer det faktum at det er et regelverk, og noen bestemmer seg for å bryte det fordi de ike liker det, også må kollektivet straffes (skulle heller brukt 25tusen ekstra av KFL sine penger på en effektiv TIFO enn et idiotisk lite bluss) fordi vedkommende skjuler trynet med et skjerf og ikke tar bota selv..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Neivel, får forklare det for deg da, og jeg sa ikke likeverdig.
Markedsføring av klubb er ikke bare kampene, men også stemning, en del av stemningsskapende faktorer er nettopp blussing.
Det er derfor mange klubber i Europa betaler disse bøtene gladelig, fordi de skjønner markedsverdien i dette. De har faktisk poster i budskjettet sitt til dette formål.
Hvorfor tror du NFF og media generelt bruker bilder (levende og ikke) når de skal gi eksempler på god stemning?Kommentar
-
merkelig at det er så mye fokus på at andre klubber er bedre eller verre enn oss i denne diskusjonen. Hva som er rettferdig og ikke..
Ja, NFF hater oss, what else is new...
Ingen av delene forsvarer det faktum at det er et regelverk, og noen bestemmer seg for å bryte det fordi de ike liker det, også må kollektivet straffes (skulle heller brukt 25tusen ekstra av KFL sine penger på en effektiv TIFO enn et idiotisk lite bluss) fordi vedkommende skjuler trynet med et skjerf og ikke tar bota selv..Kommentar
-
Neivel, får forklare det for deg da, og jeg sa ikke likeverdig.
Hvorfor tror du NFF og media generelt bruker bilder (levende og ikke) når de skal gi eksempler på god stemning?Kommentar
-
Kommentar
-
Det er derfor mange klubber i Europa betaler disse bøtene gladelig, fordi de skjønner markedsverdien i dette. De har faktisk poster i budskjettet sitt til dette formål.Kommentar
-
Der tar du feil... Hvis kfl blusser, uavhengig av hvor det er, så vil det trekke flere folk på kamp. Hvis kfl snur rævva mot banen og viser brunøyet så vil det trekke flere folk på kamp... Mennesker er fryktelig enkelt bygd opp. Se på hvordan casuals-folka rekrutterer. Når media viser bilder eller video fra slåssing så vil 99,9% syns at det er skikkelig idiotisk og 0,1% vil syns det er dritkult. Har du 1000 mennesker som ser videoen så vil de ha rekruttert 1 ny person (ikke helt rå på prosentregning så spark meg hvis det ikke stemmer).***Større baller enn vett***Kommentar
-
Se på hvordan casuals-folka rekrutterer. Når media viser bilder eller video fra slåssing så vil 99,9% syns at det er skikkelig idiotisk og 0,1% vil syns det er dritkult. Har du 1000 mennesker som ser videoen så vil de ha rekruttert 1 ny person (ikke helt rå på prosentregning så spark meg hvis det ikke stemmer).Kommentar
-
Der tar du feil... Hvis kfl blusser, uavhengig av hvor det er, så vil det trekke flere folk på kamp. Hvis kfl snur rævva mot banen og viser brunøyet så vil det trekke flere folk på kamp... Mennesker er fryktelig enkelt bygd opp. Se på hvordan casuals-folka rekrutterer. Når media viser bilder eller video fra slåssing så vil 99,9% syns at det er skikkelig idiotisk og 0,1% vil syns det er dritkult. Har du 1000 mennesker som ser videoen så vil de ha rekruttert 1 ny person (ikke helt rå på prosentregning så spark meg hvis det ikke stemmer).Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Det har du helt rett i Har ikke benektet det, bare svart på uttalelsen om at blussing på bortebane ikke genererer flere tilskuere***Større baller enn vett***Kommentar
-
Nå er vel ikke sviktende publikumstall problemet i Sverige, heller det at familier og vanlige folk har blitt byttet ut med voldskåte idioter***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Tror heller ikke at det trekker flere tilskuere. Jeg vet om ihvertfall 1 familie som ikke lenger drar på kamper etter blussinga på stabæk away. De drar ihvertfall ikke på borteturene lenger, og kan ikke huske sist jeg så dem på Åråsen heller.Kommentar
-
Nå var vel ikke blusset det værste som skjedde i Bærum den dagen eller?***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar