Betaler LSK denne eller er det Kanarifansen som gjør det?
Hvem betaler bota? -en tråd om blussing-
Collapse
X
-
-
Kanskje du, som trådstarter, rent for ordens skyld skulle nevne hvilken bot du snakker om? Selv antar jeg at den/de personene som har utfoldt sin pyrotekniske interesse tar seg av bota. God underholdning, bra visuell effekt, men dyrt. Det har man vel tatt med i betraktninga?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
-
-
Eh.... Du ser for deg at siste styremøte i kfl hadde organisert blussing som punkt to på dagsorden? Hva mener du med "hvis kfl var med på dette"?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Har vell skjedd en eller to ganger før at kfl har tatt bota pga av at dem var med på blussinga. Håper ikke dette er tilfelle her og at ansvarlige betaler bota selv og gjør dem ikke det steng dem ute til det er gjort. Når det er sakt så er jeg faktisk for blussing i kontrolerte former og så legger jeg merke til at diverse bilder av blussing blir brukt av nff i diverse reklamer. FOR EN GJENG MED LØKER.Kommentar
-
Tulleregelen om at bortelaget har ansvar for supporterne på bortefeltet bør jo jobbes bort av Lsk og de andre klubbene. Lsk kan ikke garantere at alle på en bortetribune er lsk-supportere, det har man jo ingen mulighet til å kontrollere.
Forøvrig tror jeg et bra pyroshow er med på å trekke folk til kampene. Atmosfæren pyro skaper, bidrar garantert til at mange kommer tilbake. Så sånn generelt er jeg overbevist om at bøtebeløpet er småpenger i forhold til det man får tilbake. Supportere som kommer tilbake legger igjen penger i kassa. Klubbene bruker jo også video/bilder av pyro i markedsføringa si av kampene.Kommentar
-
Tulleregelen om at bortelaget har ansvar for supporterne på bortefeltet bør jo jobbes bort av Lsk og de andre klubbene. Lsk kan ikke garantere at alle på en bortetribune er lsk-supportere, det har man jo ingen mulighet til å kontrollere.
Forøvrig tror jeg et bra pyroshow er med på å trekke folk til kampene. Atmosfæren pyro skaper, bidrar garantert til at mange kommer tilbake. Så sånn generelt er jeg overbevist om at bøtebeløpet er småpenger i forhold til det man får tilbake. Supportere som kommer tilbake legger igjen penger i kassa. Klubbene bruker jo også video/bilder av pyro i markedsføringa si av kampene.
Men blussing er fortsatt forbudt.Knurr...Kommentar
-
Nå synes ikke NFF det og ilegger økende bøter etter hver blussing. Det vil si at de som har hjertet i klubben og ønsker å blusse, får belage seg på å betale bota selv.
Kan ikke sitter på forumet og klage over LSKs dårlige økonomi og deretter pålegge klubben unødvendige kostnader.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det kan være farlig å løse billett i bortsvingen på Ullevaal også. Taket kan falle ned.Kommentar
-
Kanariz:
Vis meg gjerne en sak om noen som har blitt skadet av bluss på tribunen så skal jeg innrømme at det er farlig. Skulle du finne en sak eller to så vil jeg si det er en akseptabel statistikk at det går galt i 1 av noen tusen tilfeller. Husk også at vi befinner oss i Norge og ikke Tyrkia, Serbia eller noen av de andre landene hvor bluss blir kasta rundt på stadion***Større baller enn vett***Kommentar
-
Dette har vel NøFF bevist flere ganger at ikke skjer, eller kanskje med oss da, men klanen har vel flere ganger blitt advart mot økende bøter og t.o.m poengstraff hvis de ikke slutter med bluss. Men de går aldri så langt som de truer med. Tomme trusler med andre ord.
Men uansett er jeg imot tilfeldig blussing, men for kontrollert blussing arrangert av enten kfl eller lsk. Var vel på begynnelsen av årtusenet at det stod eks. antall på rekke bak det ene målet med to bluss hver. Dette burde være mulig å få til igjen da det blir ekstra ramme rundt kampene.Kommentar
Kommentar