LSK-Viking
Collapse
X
-
Når det gjelder flagg har vi jo en del vifteflagg som det går an å bruke fortsatt, men bare tre med ålreit størrelse på. I tillegg har vi jo fortsatt en haug tostangs. Men det er liten tvil om at må bli sydd i vinter!Kommentar
-
Alternativene var vel ikke så mange akkurat
Med kun 2 kamper igjen av sesongen kan vel denne diskusjonen tas senere.
Når det gjelder flagg. Kjør på med flere "åpne dager" før sesongstart 2011. Still utstyr og stoff til disposisjon sånn at alle kan komme og lage/få hjelp til sitt eget personlige flagg.
Om folk har fått laget flagg sånn som han/hun vil ha det, vil det sikkert brukes mer og passes bedre på.
Og så må man fortsette pushinga på bruk av flagg/tostangs hele kampen.Kommentar
-
Kommentar
-
Fra LSK Zone.
Årets siste hjemmekamp vil være med å avgjøre hvor LSK havner i Tippeligaen. Det betyr at din støtte vil hjelpe LSK så høyt som mulig på tabellen når Viking kommer på besøk på søndag klokka 18:00.Hjelp oss å fylle Åråsen
- en siste gang før vinteren
Kjøp to billetter til 100,-
Du får nå muligheten til å gjøre dette for en meget lav pris. Ved å vise fram kupongen som LSKZone sender deg på din mobil på G-Sport Lillestrøm eller På Sparket-kiosk på Åråsen, vil du kunne kjøpe to billetter til 100,-.
Ta med deg familie, slekt, venner, bekjente og naboer til Åråsen på søndag for å hjelpe laget ditt til tre nye poeng. Husk samtidig å farge Romerike i gult og svart.
Trykk her for å gå videre til siden hvor du får tilsendt SMSen
Frist: Lørdag klokka 16:00
Del øyeblikket - del drømmen! Lillestrøm SportsklubbKommentar
-
Søsteren har fått symaskin så skal nok lage meg noen fine tostangs i løpet av vinteren.
Selvom jeg er stemplet som nazist kommer det nok ingen hakekors eller Hitlerportretter. Regner med at det blir noen seriøse og noen med innslag av humor. Ja, jeg har faktisk humor ;P***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Opp av sofaen/vekk fra PCen.
Kl 18 skal alle i rimelig reiseavstand være på plass på Åråsen. Bidragsytere på feltet er selvfølgelig klare lenge før dette.
Siste hjemmekamp. La oss sørge for å løfte gutta fram til 3 poeng. Vi trenger en opptur og optimisme inn mot en ny sesong. Det vil heller ikke være feil å parkere Viking og en oppblåst Hareide på nedre halvdel av tabellen.
Syng for Fugla alle mann!Vidar Evje
Kommentar
-
Reiser om et kvarters tid. Fyller bilen med kjekk lørenskogsungdom
Opp av sofaen/vekk fra PCen.
Kl 18 skal alle i rimelig reiseavstand være på plass på Åråsen. Bidragsytere på feltet er selvfølgelig klare lenge før dette.
Siste hjemmekamp. La oss sørge for å løfte gutta fram til 3 poeng. Vi trenger en opptur og optimisme inn mot en ny sesong. Det vil heller ikke være feil å parkere Viking og en oppblåst Hareide på nedre halvdel av tabellen.
Syng for Fugla alle mann!Kommentar
-
Just got back from the match.
WTF happened right before half-time ??? !!!Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Kommentar
-
Fra tribunekultur.com
Hadde aldri trodd jeg skulle oppleve pepperspray på Åråsen eller norsk kamp generelt. Helt unødvendig bruk også. Det hele ble filmen og vi kommer til å følge det opp i form av anmeldelse.Etter å ha prata med en på stadion har jeg forstått det sånn at en UFC Juniors blei kasta ut pga han brukte ninja. Resten gikk i solidaritet. Blei litt knuffing med ob, ett par fikk pepperspray i trynet.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Supporterne er fotballens hjerte
Ultras Felt CKommentar
Kommentar