Takk for svar. Personlig har jeg aldri vært innom Norges lover før jeg skal på Åråsen
LSK-Viking
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kan ikke forstå at du syns det er så fryktelig merkelig? Politiet kan ikke spraye folk med et middel av den typen for så å bare sende de avgårde. Det sier seg faktisk selv. Personen som har blitt sprayet har sikkert gjort NOE som fikk politiet til å reagere. Men det kan nok hende det finnes bedre metoder på en supportertribune enn pepperspray. Det er aldri kun personen som blir sprayet som vil få stoffet i ansiktet. Dette føyer seg bare inn i rekken av hendelser som beviser at vi bor i en politistat, hvor styresmaktene vil bruke ekstremt overdrevne metoder hvis noen står opp og mener imot dem.
Hadde vi bodd i en politistat, så hadde nok politiet ikke nøyd seg med pepperspray. Da hadde nok hardere midler blitt tatt i bruk. Å se på dette som en kamp imot rettstaten blir for dumt. Snakk med en kinesisk dissident om du vil vite hva en politistat er. Å hevde at vi bor i en blir bare for dumt.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
bare for å informere så var det ikke 15 åringen som ble tatt ut av stadion som ble sprayet med pepperspray, men noen av de som var i nærheten som prøvde å diskutere med politiet.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Hva legger du i å diskutere da? Snakket han vanlig med politiet og så ble pepper brukt? Det tviler jeg på....
Kommentar
-
Politiet burde definitivt ha andre virkemidler enn pepperspray for å få med seg folk fra tribunen, det er ikke akseptabelt og en sak for seg, men takk til deg, junior. For det første er finlandshette på kamp teit uavhengig av reaksjon. Hva er vitsen? Dernest, når vaktene har unngått å hause saken opp, tatt deg stille til side i pausen og vært grei nok til å la deg hente jakka sjøl, så blir du værende på tribunen. Det er å be om bråk.
Er vi riktig heldige nå, så får vi en ny diskusjon om UFC på feltet og det trengte ingen på siste hjemmekamp. Så unødvendig!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Jeg tror alle som går på kamp vet hva som er ok og hva som gjør at du ber om trøbbel......og får det.
Havner du i trøbbel med vakter eller politi, så gir du deg tvert. I motsatt fall er det hormonene som styrer og vettet som har gått hjem! Nyanser og tolkninger blir liksom bare teit......man vet hva som er rett og galt.
Dog er det et faktum at politiet ikke alltid er like taktiske, og det er kjipt. Alikevel er det de som bestemmer.....og sånn er det bare om vi er enig eller ikke.Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Nå får de 14 andre som sang si hva de la i det.Kommentar
-
Jeg kjenner som sagt ikke retningslinjene for bruk av pepperspray, men så vidt jeg vet benyttes det stort sett for å sette personer som setter seg til motverge. Hadde vedkommende blitt lagt i jern er situasjonen en annen. Da har jo ikke vedkommende mulighet til å få vasket seg.
Hadde vi bodd i en politistat, så hadde nok politiet ikke nøyd seg med pepperspray. Da hadde nok hardere midler blitt tatt i bruk. Å se på dette som en kamp imot rettstaten blir for dumt. Snakk med en kinesisk dissident om du vil vite hva en politistat er. Å hevde at vi bor i en blir bare for dumt.
ACAB!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Det bør virkelig være rimelig intenst for å ta i bruk ett slikt maktmiddel. Etter min bedømming var det svært unødvendig å bruke det ikveld.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Finlandshette er teit, vil noen si. Greit nok! Men å bli kastet ut for det? Sykt spør du meg.
Hestehoder og diverse andre "heldekende" ting er derimot morsomt og lovlig?
Ninja er en "ultras" greie, bare se profilbildet mitt. Mest for fun fra vår siden. Det er jo flere "ikke UFCere" som har kjøpt ninja på Rep de siste kampene. Så det kan jo ikke være såå farlig..
Er jo mange på feltet med skjerf foran munn og hette på huet, ekke noe bedre det?
Synes politiet laget sak ut av ingenting og håndterte ting dårlig. Pga en jævla lue som en 15åring bruker.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Finlandshette er teit, greit nok. Men å bli kastet ut for det? Sykt spør du meg.
Ninja er en "ultras" greie, bare se profilbildet mitt. Mest for fun fra vår siden. Det er jo flere "ikke UFCere" som har kjøpt ninja på Rep de siste kampene. Så det kan jo ikke være såå farlig..
Er jo mange på feltet med skjerf foran munn og hette på huet, ekke noe bedre det?
Synes politiet laget sak ut av ingenting.Kommentar
-
Å hevde at vi ikke bor i en er fornektelse. Her har vi en situasjon hvor mye har gått feil. Sannsynligvis grunnet politiets manglende evne til å tolke situasjoner. De velger raskeste og enkleste løsning. Dette fører med seg at personer, venner, medmennesker ( kall det hva du vil) reagerer. Har selv stått opp imot tjenestemenn som har misbrukt sin makt og behandlet folk uverdig og nedsettende. Har derfor lært at snuten aldri hører på folks meninger og gjør kun det de føler er best. Synd det å være snut gjør at det menneskelige i en person forsvinner.
ACAB!
Kommentar
-
OK - spørsmål.....hvorfor ønsker noen å dekker til ansiktet, skjerf, hetter eller hva det måtte være? Hva er poenget?
Finlandshette er teit, vil noen si. Greit nok! Men å bli kastet ut for det? Sykt spør du meg.
Synes politiet laget sak ut av ingenting og håndterte ting dårlig. Pga en jævla lue som en 15åring bruker.Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Veldig lett å si. Å bli sprayet med pepperspray fordi man stod opp for en kompis som man føler ble urettferdig behandlet er ikke greit. Ytringsfrihet påstår de at man har, men den ser man fæn ikke mye til når det først skjer noe. Dommere og snut stiller i samme bås; på bunnen av den sosiale rangstigen. Alle tjenestemenn er svikere av menneskeheten i mine øyne.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Å hevde at vi ikke bor i en er fornektelse. Her har vi en situasjon hvor mye har gått feil. Sannsynligvis grunnet politiets manglende evne til å tolke situasjoner. De velger raskeste og enkleste løsning. Dette fører med seg at personer, venner, medmennesker ( kall det hva du vil) reagerer. Har selv stått opp imot tjenestemenn som har misbrukt sin makt og behandlet folk uverdig og nedsettende. Har derfor lært at snuten aldri hører på folks meninger og gjør kun det de føler er best. Synd det å være snut gjør at det menneskelige i en person forsvinner.
ACAB!
Skal man skylde på noen, så er det vedkommende som ble bortvist.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Ja det er faktisk så enkelt - UNNGÅ BRÅK!
Det har ingen verdens ting med ytringsfrihet å gjøre - det er totalt misforstått!
Veldig lett å si. Å bli sprayet med pepperspray fordi man stod opp for en kompis som man føler ble urettferdig behandlet er ikke greit. Ytringsfrihet påstår de at man har, men den ser man fæn ikke mye til når det først skjer noe. Dommere og snut stiller i samme bås; på bunnen av den sosiale rangstigen. Alle tjenestemenn er svikere av menneskeheten i mine øyne.Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Sier vel seg selv hvorfor politiet ikke ønsker å se finlandshetter på tribunen. Ved eventuelle opptøyer vil det være en umulig oppgave å identifisere bråkmakere. I tillegg vil jeg tro at en finlandshette oppfattes som mer truende av politiet enn hestehoder og andre heldekkende og tåpelige hodeplagg.
Nå fikk ikke jeg med meg annet enn litt knuffing på felt A, så jeg skal kanskje ikke si så mye, men i diskusjonen her virker det som om gutten oppførte seg som en klovn og at det ble besvart med en mulig overreaksjon fra politiets side.
La det nå i alle fall ikke gli ut i en konflikt mellom KFL og UFC. Siste en trenger nå.Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
Kommentar