Kommer med et forslag som jeg tror vil øke stemningen på feltet og generelt resten av stadion.Vi har nå 3 felt på feltet og det er felt a,b,c. Nå så står Ufc på felt a ,klumpen på felt b og Mykle og gjengen på felt c. + at øverst på felt b-c står det mange som ikke bidrar.Mitt forslag er følgende hva med og fjerne alle seter på felt c utenom di 4 nederse radene(som er for unger og foreldre) Flytt klumpen over på felt c sammen med Mykle,Ufc over på felt b og di som ikke bidrar lengs ut på felt a.Dette vil gjøre at alle som bidrar kommer nærmere midten av banen og samtidig så vil lyd bilde bli merkbart mye bedre.Samtidig som det blir mye lettere og få med resten av den gamle tribunen... Samtidig har jeg en bønn til Lsk gjerne med kfl i spissen bygg en rampe for funksjonshemmede nederst på felt a. Er jeg helt på jordet her eller hva syns folket.
Kanarifeltet - hvor skal vi stå?
Collapse
X
-
Synes det er på tide at vi tar diskusjonen over om vi burde flytte oss til RB igjen.
Er på tide at vi stiller oss på de plassene som vil gi best lyd og visuelt på stadion.
- Bortsett fra at vi ser kampen bedre på A-B-C, så er det vel ingen grunn til at vi ikke skal stå på RB.
- Har sett at noen sier RB er mye dårligere enn Adidas. Ser ikke helt hvorfor..
- Vi synger mot et tett stadion når vi står på RB, mens de som står på Adidas synger mot en litt mer åpen RB.
Det må vel være bortimot perfekt å ha Capo midt over den midterste inngangen??
Samt 1 forsanger over hver av de andre.
-krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Litt trist å tenke på at selv Komplett.no Arena har langt bedre egna tribuner enn Åråsen. Snakker da om langsidene.Kommentar
-
Mulig Capoen står for høyt, men da er det vel ikke værre enn at man lager en anordning på midten rett bak mål??krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Rb er den tribunen på Åråsen som er dårligst mtp å spre lyden utover stadion.
Ingen vegger og ikke tett bakover gjør at lyden forsvinner.
I tillegg er det seter der.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
blir nok ikke fult på rb og ikke blir det fult på feltet så her er det plass nok i massevis.Og di som sitter der blir nok med på moroa og om ikke er det jo masse plasser på feltet da om dem ikke villKommentar
Kommentar