På søndag skal det bli så god stemning at hele stadion er med på sangene våre.
Godset-LSK
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Jeg gikk bort og prøvde og slukke blinkersen og kjefta ned folka som stod rundt. Fikk bare dritt tilbake,hvor faen er selvjustisen i kanarifansen.Dette kan koste klubben nye 50000 kr og jeg står faen ikke og ser på at enkelt DRITT unger ødelegger klubben min.Skal love dere at hadde jeg fått tak i vedkommende så hadde han aldrig mere gjort dette.Kommentar
-
Jeg fatter ikke hvor dumme folk er. Bota som rulla inn her sist, burde være nok til å skjønne at dette er ut!
Lavpanna, tarvelig, forkastelig. Mange skjelsord fra en tulling bak tastaturet som ligger rett ut med vond rygg, men noen burde åpne øya og se ut over egen navle når dem ikke tenker lenger enn det dem gjør!Kommentar
-
Jeg gikk bort og prøvde og slukke blinkersen og kjefta ned folka som stod rundt. Fikk bare dritt tilbake,hvor faen er selvjustisen i kanarifansen.Dette kan koste klubben nye 50000 kr og jeg står faen ikke og ser på at enkelt DRITT unger ødelegger klubben min.Skal love dere at hadde jeg fått tak i vedkommende så hadde han aldrig mere gjort dette.
Vedkommende er tatt, kjørt hjem av politiet og overlevert mor og far.
Tviler på at LSK blir skadelidende her.
FrodeFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
tja stemning. Ok oppmøte med tanke på rammen.
"slåssing etter kampen"
03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
"slåssing etter kampen"
http://dt.no/nyheter/fotballfans-arr...sing-1.5785008Kommentar
-
UFC juniors med venner ble angrepet uten forvarsel på vei til togstasjon. Det ble også prøvd å kommunisere at disse ikke var interesert i noe slossing men det gikk tydeligvis ikke inn. Det er antageligvis ikke så mye som går inn i hodet når folk på 30+ angriper gutter på 13-15 år.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar