Godset-LSK
Collapse
X
-
jeg så akkurat igjennom bildene fra Godset matchen og må bare berømme fotografen for en fantastisk jobb. Du har satt sammen et fantastisk album! Fra et tribunekultur perspektiv må jeg skryte på fotografens vegne. En perfekt blanding av helhetsinntrykk, nærbilder, følelser og smarte motiver. Videre fikk du inn flotte bilder av spillerne i de viktigste fasene av kampen. Strålende!
Pent med KFL 92 BTW.
stå på.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
jeg så akkurat igjennom bildene fra Godset matchen og må bare berømme fotografen for en fantastisk jobb. Du har satt sammen et fantastisk album! Fra et tribunekultur perspektiv må jeg skryte på fotografens vegne. En perfekt blanding av helhetsinntrykk, nærbilder, følelser og smarte motiver. Videre fikk du inn flotte bilder av spillerne i de viktigste fasene av kampen. Strålende!
Pent med KFL 92 BTW.
stå på.
Ståpels på rygg for denne komentaren!!!
Herlig å få sånne komentarer på bildene.
Jeg var meget meget usikker på om det ble mange bilder, men tror bare jo fler jo bedre. Så lenge det er under en hviss grad.
Det er nå vært to kamper, og selv kan jeg si meg sånn passe fornøyd egentlig. Men med denne komentaren kan jeg kanskje si meg litt mer en passe fornøyd
Takk takk!
PS. Bildetråd er nå laget på hovdedforum og bildene er i KFL.no galleriet. Kanskje flytte bildepraten over ditKnutHSolbergKommentar
Kommentar