Godset-LSK
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
De fungerte like bra etterpå så bør jo ikke koste noe da?
At så mye annet ekstra ble ødelagt også er synd. At det ryker noen stoler i glede ved scoring eller annet er greit. Men herverk bare for å være jævlig er ingen vits. Selvom det er mot SøpplaUFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Ble feltet sjekka før folk kom inn i svingen denne gangen Frode?
Det er en uting å ødelegge stoler etc med vilje. Det går fint an å stå på stolene uten å måtte knuse dem.Kommentar
-
Kommentar
-
Håper Lsk og kanarifansvaktene tar seg bryet med og se igjenom videoen fra vif kampen så de rette personene blir straffa.Sitter et spionkamera i taket der også ,spør om og få se i gjenom videoen.. Nå er jeg dritt lei av at noen få ødlegger for Lsk og Kfl. Jeg velger og sette meg på langsiden (NØYTRALT KLEDD)i Drammen i protest mot pøbla som følger kfl og Lsk.Kommentar
-
Håper Lsk og kanarifansvaktene tar seg bryet med og se igjenom videoen fra vif kampen så de rette personene blir straffa.Sitter et spionkamera i taket der også ,spør om og få se I gjenom videoen.. Nå er jeg dritt lei av at noen få ødlegger for Lsk og Kfl. Jeg velger og sette meg på langsiden (NØYTRALT KLEDD)i Drammen i protest mot pøbla som følger kfl og Lsk.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Håper Lsk og kanarifansvaktene tar seg bryet med og se igjenom videoen fra vif kampen så de rette personene blir straffa.Sitter et spionkamera i taket der også ,spør om og få se i gjenom videoen.. Nå er jeg dritt lei av at noen få ødlegger for Lsk og Kfl. Jeg velger og sette meg på langsiden (NØYTRALT KLEDD)i Drammen i protest mot pøbla som følger kfl og Lsk.
Kan jeg spørre hvordan dette vil hjelpe?Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Det ble, som vi alltid gjør, sjekket over stolene og annet for at vi ikke skal bli påført kostnader som andre burde stått til rette for.
FrodeFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Ble det tatt noen opptelling etterpå, som stemmer med det antallet vif mener ble ødelagt av stoler?Kommentar
-
Kommentar
-
Da synes jeg de av oss som skal reise til Drammen bør sende en stor takk til de som ødela seter på Ullevaal. Skal bli deilig å stå ute under tak og se et tomt H-felt på Marienlyst....Var ikke klar over at det var så ille!
Takk for at dere ødelegger for oss andre! Løkhuer!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Da synes jeg de av oss som skal reise til Drammen bør sende en stor takk til de som ødela seter på Ullevaal. Skal bli deilig å stå ute under tak og se et tomt H-felt på Marienlyst....Var ikke klar over at det var så ille!
Takk for at dere ødelegger for oss andre! Løkhuer!
Bortekampen før Ullevaal var i Sandefjord, og der var det da ikke annet enn ros å få. Jeg har ikke hørt om ødelagte seter eller annet hærverk der, mens kombinasjonen Ullevaal, lørdag, Vålerenga og Skjerven får fram ødeleggelsesinnstinktet i de fleste.
Jeg tror vi greier å holde kostnadene nede i Drammen også, hvis vi får sjansen til det. Og ikke si at det er for seint. Jeg trodde helt til jeg satt i bussen fra puben til Komplett.no Arena at jeg skulle stå under åpen himmel og bli søkkblaut. Gjør meg overlykkelig igjen.Kommentar
-
Jeg tror vi greier å holde kostnadene nede i Drammen også, hvis vi får sjansen til det. Og ikke si at det er for seint. Jeg trodde helt til jeg satt i bussen fra puben til Komplett.no Arena at jeg skulle stå under åpen himmel og bli søkkblaut. Gjør meg overlykkelig igjen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kiko fortjener en å bli sunget for en ekstra gang på søndag. Hvis det er sånn at han spiller sin siste kamp på søndag, fortjener han virkelig en skikkelig avskjed fra oss. Han har vel tross allt vært i klubben i nesten 6 år?Kommentar
-
Regner med at Thomas, Per Arne og Bob Fugl drar igang kiko-låta på tribunenKim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar