Aksjon 2011: Fotball skal spilles i helgen!
Collapse
X
-
Tips til alle som hater stickershatere: Knus glass fra lysstoffrør til fint pulver og strø det i limet på baksiden av stickersen. Dermed vil folk som prøver å pirke den bort få seg en ubehagelig overraskelse ;-)***Større baller enn vett***Kommentar
-
(Ironi)Tips til folk som vil ødelegge HolterKanaris bil om han har noen. Sandblås den!(Ironi)"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
God ide! Også reiser vi til Holter alle mann og klistrer på bilen og huset til HolterKanaris! (har du forresten flertallsnick siden "kompisen" din logger seg på som deg?)Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Hadde du bare visst en brøkdel om min politiske tilhørighet, mitt syn på mørkhudete mennesker og generelle oppfatning av samfunnet, ville du kanskje lagt fra deg den barnslige, spydige tonen for en god stund siden. Jeg forstår selvfølgelig den berettigede skepsisen du viser ovenfor meg, men ønsker at du lar fortid være fortid og heller slår av en prat over en øl på Martin´s engang. Du vil nok komme til å se at vi er mer like en du tror.
Btw. Det med å knuse glass og strø dette i limet på stickersene var bare en spøk. En punkerkompis av meg fortalte at de pleide å gjøre det når de hang opp flyers rundt i byen.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Nei. Har flertallsnick fordi det allerede var en HolterKanari på forumet. Dermed følte jeg at jeg automatisk ble del av en ganske eksklusiv klubb bestående av meg og denne personen. Derav flertallsendingen. "Kompisen til HK" som dere kaller ham, føler at han har gjengjeldt den urett jeg gjorde mot han og er derfor totalt uinterressert i å bruke min konto. I tillegg har jeg byttet passord.
Hadde du bare visst en brøkdel om min politiske tilhørighet, mitt syn på mørkhudete mennesker og generelle oppfatning av samfunnet, ville du kanskje lagt fra deg den barnslige, spydige tonen for en god stund siden. Jeg forstår selvfølgelig den berettigede skepsisen du viser ovenfor meg, men ønsker at du lar fortid være fortid og heller slår av en prat over en øl på Martin´s engang. Du vil nok komme til å se at vi er mer like en du tror.
Btw. Det med å knuse glass og strø dette i limet på stickersene var bare en spøk. En punkerkompis av meg fortalte at de pleide å gjøre det når de hang opp flyers rundt i byen.
Forøvrig hadde jeg absolutt ingen barnslig eller spydig tone ovenfor deg i mitt forrige innlegg - jeg raljerte med det du skrev. En forferdelig dårlig spøk, om det virkelig var ment som en.
Om vi er like tviler jeg veldig sterkt på, men det som er helt sikkert er at det vet vel du egentlig ingenting om?
Hils "kompisen til HK"!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Tv2 vil flytte lørdagskampen til klokka 18 pga Premier League:
http://e24.no/media/tv2-kjemper-mot-seg-selv/20036874
Det er helt sykt at vi skal tilpasse oss Engelsk fotball slik at TV selskapene skal kunne melke fotballen for alt hva den er verdt.
Det er bra klubbene har sagt at det ikke er aktuelt.
Død over den moderne fotballen!Kommentar
-
Tv2 vil flytte lørdagskampen til klokka 18 pga Premier League:
http://e24.no/media/tv2-kjemper-mot-seg-selv/20036874Last edited by Skinke; 21.03.2011, 10:29.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Tilbøyelig til å være enig. Når tippeligakamper kolliderer med de største oppgjørene i England, fins det en stor potensiell tilskuerskare som velger det siste. Så kan man mene hva man vil om disse og deres prioriteringer. Faktisk kunne 1900 vært et enda bedre tidspunkt.Kommentar
-
Njææ, tror vi mister veldig mange familier om kampen går klokka 18/19 på en lørdag.
Asså, valget mellom engelsk fotball og fugla-spiller-som-brasil-7-0 er vel egentlig ikke et valg?Kommentar
-
Kan være at du har rett i det, men har det noen gang blitt prøvd? Jeg er ikke så himla sikker på at det blir noen enorm forskjell på kl 16 og 18/19 på lørdager med tanke på familiesegmentet. Det der med at lørdag er familekveld med tv-kos tror jeg har blitt litt utvanna med årene.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Fadesen?? Flere av oss var med på aksjonen i starten, men dere 5 min etter kampstart fortsatt står å skriker att fotball skal spilles i hælja, og LSK sliter ute på banen så prioriterer mange av oss å bruke krefter på å støtte laget da ikke engang brann-fansen var med på aksjonen.Kommentar
-
Kjernen gjør som Brann å dropper tur til Fredrikstad ettersom det er mandagskamp!
http://kjernen.com/index.php?option=...=41:borteturerKommentar
-
-
Flere supportere boikotter: http://www.fotballihelgen.no/om-aksj...tere-boikotterKommentar
Kommentar