Aksjon 2011: Fotball skal spilles i helgen!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 641

RBK er en av de mest attraktive hjemmekampene vi har med best stemning, så en boikott her er totalt utelukket. Her skal det RUNGE.
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

Opprinnelig skrevet av maurakanari
      RBK er en av de mest attraktive hjemmekampene vi har med best stemning
      Nettopp derfor man merker en aksjon!!!

Kommentar

• Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3501

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
        Nettopp derfor man merker en aksjon!!!
        Helt enig med deg, men mener fremdeles at kampen mot vif er en enda bedre anledning hvis man også får med seg klanen. Når de to største og beste supportergrupperingene i Norge går sammen, så er det iallefall det beste grunnlaget for å bli hørt.

Kommentar

• Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

Opprinnelig skrevet av Totti21
          Helt enig med deg, men mener fremdeles at kampen mot vif er en enda bedre anledning hvis man også får med seg klanen. Når de to største og beste supportergrupperingene i Norge går sammen, så er det iallefall det beste grunnlaget for å bli hørt.
          Sant det, men vif-kampen går på søndag, rbk på fredag. Passer perfekt med tanke på at fotball skal spilles i helgen.

Kommentar

• BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

Sant det, men vif-kampen går på søndag, rbk på fredag. Passer perfekt med tanke på at fotball skal spilles i helgen.
            Det beste og enkleste er vel å gjennomføre en aksjon ala Eurostand mot Haugesund i 98. Sitte ned og holde kjeft hele første omgang, fullt trøkk i andre.

Fordeler:
            * Klubben taper ikke penger (de er uskyldig part her)
            * Effektfullt
            * Enkel logistikk
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

Hvorfor klage på fredagskamper?

Mandagskamper som er håpløst. Fre, lør og søn er fotballdager... Fredag er den beste dagen for fotball for meg i hvert fall...

Helga starter etter jobb fredag.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Hvorfor klage på fredagskamper?

Mandagskamper som er håpløst. Fre, lør og søn er fotballdager... Fredag er den beste dagen for fotball for meg i hvert fall...

Helga starter etter jobb fredag.
                Hvis du skal lenger en til Fredrikstad på kamp også?

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

Hvis du skal lenger en til Fredrikstad på kamp også?
                  Ca en million ganger lettere en kl 20:00 på søndag i hvert fall... Jeg jobber standard 08:00 til 16:00 og lettere å ta tidlig fri på en fredag for meg i hvert fall. Slipper å være fyllesyk på jobb også for de som liker å ta en del øl til kamp.

Nå skal det sies at jeg på ingen måte er hardest på langturer uansett ås det er ikke min stemme som er viktigst her.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• LasseN
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 1610

Kanskje vi skal be om å få resten av kampene våre på mandager. Dette er ikke fotball.
                    LasseN

Kommentar

• FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                      Ca en million ganger lettere en kl 20:00 på søndag i hvert fall... Jeg jobber standard 08:00 til 16:00 og lettere å ta tidlig fri på en fredag for meg i hvert fall. Slipper å være fyllesyk på jobb også for de som liker å ta en del øl til kamp.

Nå skal det sies at jeg på ingen måte er hardest på langturer uansett ås det er ikke min stemme som er viktigst her.
                      Lettere for deg ja... Er veldig mange som ikke får muligheten til å dra på kamp hvis den blir spilt på fredager.. Hadde det vært fredagskamp denne uka hadde ikke jeg fått dratt pga jobb... Derfor er søndag helt klart den beste dagen å spille på.
                      Kim
                      Styremedlem KFL

Kommentar

• Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

Drit i fredager inntil videre, det er mandagskamper som er viktig å markere seg på. Begynner vi å markere fredagskamper på stadioen vil det se ut som vi supportere er i mot alt, og vi vil ikke få frem samme budskap som om vi bare kjører hardt på hardt mot mandagskamper.
                        Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

Fantastiske uttalelser av Henning Berg: http://fotball.aftenposten.no/elites...icle210155.ece

- Før ble alle kampene spilt på søndager. Nå vet ikke folk når kampene går, eller hvor. Jeg forstår at man skal selge TV-rettigheter, men selv TV-selskapene er ikke spesielt happy over å måtte vise ikke engang halvfulle tribuner. Det blir ikke spesielt god TV av slikt

Kommentar

• Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5918

Opprinnelig skrevet av Tony
                            Fantastiske uttalelser av Henning Berg: http://fotball.aftenposten.no/elites...icle210155.ece
                            Ifølge Mathisens uttalelser på medlemsmøtet, har klubben henvendt seg per mail til NFF og vist til redusert publikumsoppslutning i forbindelse med endring i kamptidspunkt og hvilke konsekvensene det har for klubbenes økonomi.

Det noe som er fullstendig gærent og som ikke bare rammer LSK, men hele Tippeligaen. Tromsø hadde f.eks 4500 på siste kamp og de kjemper om seriegullet.
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Boing
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 711

Ble rett og slett glad over å se att det nå begynner å gå opp ett lys for dem som skal jobbe og leve av fotball for hvor viktig supporterne er for klubben. Velkommen etter Henning Berg, bra dere våkner og ønsker ett oppgjør med dette rotet som et er nå.

Kommentar

• Tony
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4737

Aksjonen får sitt første gjennomslag fra den største mediaaktøren:

Canal+ lover ingen mandagskamper på sine 6 kamper pr. runde! Det blir derimot flere lørdagskamper.
                                MEN det gjenstår fortsatt 1 eller 2 kamper pr. runde som skal selges, avhengig av hvor mange lag det blir i tippeligaen etterhvert, og dette skal skje iløpet av året. Kryss alt dere har for at også disse kampene blir helgekamper, evt. fredag istedetfor mandag.
                                Last edited by Tony; 21.09.2011, 06:44.

Kommentar

• HolterKanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 1603

Herlig! Det går fint ann å vise fotball i helga og fortsatt tjene penger. Krysser fingrene for at NRK kjøper de to siste
                                  ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

Svart på hvitt for de som vil lese fra Canal+ sine uttalelser:http://www.p4.no/story.aspx?id=429468

Kommentar

• Tony
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4737

Kl. 18.00 runden på søndager blir historie fra 2013:http://www.dagbladet.no/2011/09/21/s...plus/18223302/

Kommentar

• tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

Kl. 18.00 runden på søndager blir historie fra 2013:http://www.dagbladet.no/2011/09/21/s...plus/18223302/
                                        Skremmende !!!!! Nå må supporterne over hele Norge aksjonere....Nok er nok... Nå må supporterne ta Norsk fotball tilbake...

Kommentar

• iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Skremmende !!!!! Nå må supporterne over hele Norge aksjonere....Nok er nok... Nå må supporterne ta Norsk fotball tilbake...
                                          sarkasme?

Jeg synes det er bedre hvis kampene sprees utover lørda/søndag. Men det er vel for mye og håpe på.
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

Working...