Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Den sangen er ikke en klubbsang, det er en helt vanlig sang fra en musikal Gerry bruktes på en av platene deres, sangen er ikke og vil aldri bli dedikert Liverpool FC av Gerry eller vedkommende som skrev og lagde sangen. Sorry, en bra melodi, men ikke en klubbsang. Hvis noen er uenig med meg så for dem google eller sjekke interju med Gerry om sangen, for ett par uker siden var det interju av Gerry på tven, og han nevnte aldri att sangen var laget til Liverpool FC.
Sorry, men opprinnelsen til en sang kan aldri disse hva den har blitt til. You Never Walk Alone er hittil ikke overgått av noen som markering for et lags supportere. Og hva den ellers er - den overlever som både Liverpools og Celtics viktigste markering. Den toner aldri inn uten at samtlige tilhørere vet hva den symboliserer. Hva mer kan man forvente av en markeringssang. Kom med en som alle kjenner like godt, og jeg skal holde kjeft. (men som kjent for noe; jeg er kanarifan og holder aldri kjeft!)
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Sorry, men opprinnelsen til en sang kan aldri disse hva den har blitt til. You Never Walk Alone er hittil ikke overgått av noen som markering for et lags supportere. Og hva den ellers er - den overlever som både Liverpools og Celtics viktigste markering. Den toner aldri inn uten at samtlige tilhørere vet hva den symboliserer. Hva mer kan man forvente av en markeringssang. Kom med en som alle kjenner like godt, og jeg skal holde kjeft. (men som kjent for noe; jeg er kanarifan og holder aldri kjeft!)
Så du er enig i att dette ikke er en klubbsang men en markeringssang?
Tenker Gerry and the pacemakers når jeg hører sangen, da det ikke er en sang om en fotballklubb.
Mulig du gjør det også. Men ellers tenker du på fotball. Du ville aldri husket Gerry and the Pacemakers, hadde det ikke vært for fotball. Noen ihuga Celticfans vil tenke på eget lag når de hører den og det må de gjerne gjøre. Den er deres også. De øvrige har Liverpool i bakhodet når de hører låta.
At den ikke var laget som klubbsang/markeringssang el whatever er for meg uinteressant.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Kommentar