Det blir 1. min. markering for ofrene i Japan før avspark. Så slipper vi kanskje da capo av Bergen ifjor...
Seriestart Stabæk-LSK gymsalen 20 mars kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Var og kjøpte billetter før idag og damen i kiosken på Åråsen sa de hadde solgt 30 billetter.
Er det ikke lurt av LSK når de legger ut billettinfo på hjemmesiden sin at de også skriver om muligheten til å kjøpe billetter på kiosken?Kommentar
-
De burde det. Men hvem gidder å dra til kiosken for å kjøpe billett når man kan kjøpe på nettet?
Kommentar
-
Kommentar
-
Men er også litt synd at de kun selger billettene på åråsen, det er liksom ikke et sted folk bare går forbi. Hadde sikkert solgt mange fler om de hadde solgt billettene ved narvesen på stasjonen med en plakat utenfor.
Markedsføring er kanskje ikke lsk sin sterkeste side allikevel..
Kommentar
-
Hadde jeg vist det så hadde jeg kjøpt der når jeg allikevel må dit for å kjøpe bussbilletter. Ble ganske paff når hun spurte meg om jeg trengte billetter til kampen også, for hun hadde mange igjen...Kommentar
-
Hadde egentlig lovt meg selv å ikke poste på en stund, men søndagen kamp er viktigere enn alt annet. Jeg gleder meg noe så jævlig og er klar for å gi full gass. Har i tillegg fått med 2 stk som ikke er fast inventar på feltet. Det blir mye folk på søndag!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Siste trening før seriestart 2011Kommentar
-
Sant nok, men det var tross alt en del flere der. De bare gadd ikke klatre opp på "is-tribunen"...Last edited by Macho-Morten; 19.03.2011, 17:47.Kommentar
-
merkelig lydopplegg på tv2 sumo, hører så vidt tromma til KFL, mens man hører SS pusteKommentar
-
-
Kommentar