Hva faen har skjedd med KFL?
Collapse
X
-
-
Ja,hva har egentlig skjedd med KFL?
Lurer faktisk på dette, prøver ikke å skape drama. Hvordan har det seg at Sarpsborg 08 selger 1100 flere sesongkort enn oss?? Var det en ting jeg trodde Kanarifansen ikke var, var det medgangssupportere! Støtte LSK i medgang OG motgang? Vel, når det kommer til stykket ser det ut som om dette bare er ord.Kommentar
-
Lurer faktisk på dette, prøver ikke å skape drama. Hvordan har det seg at Sarpsborg 08 selger 1100 flere sesongkort enn oss?? Var det en ting jeg trodde Kanarifansen ikke var, var det medgangssupportere! Støtte LSK i medgang OG motgang? Vel, når det kommer til stykket ser det ut som om dette bare er ord.
Vent til sesongen og tribunekampene har begynt med å kalle oss medgangssupportere, for er det noe vi har bevist de siste åra er det vel nettopp at vi støtter laget i med OG motgang!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Lurer faktisk på dette, prøver ikke å skape drama. Hvordan har det seg at Sarpsborg 08 selger 1100 flere sesongkort enn oss?? Var det en ting jeg trodde Kanarifansen ikke var, var det medgangssupportere! Støtte LSK i medgang OG motgang? Vel, når det kommer til stykket ser det ut som om dette bare er ord.
Det vil alltid være medgangssupportere. Også blant de stående. Men vi er alltid noen som er der uansett.
Er du?Kommentar
-
Var ikke egentlig ment som et angrep på KFL, heller LSK-supportere generelt, men syns dere seriøst ikke at det er spesielt at en "stor" klubb som LSK selger minst, eller nest minst, sesongkort??
Vel,det gjør jeg. Og det er heller ingen tvil om at KFL er mindre nå enn for et par år siden.
Nei,har ikke sesongkort foreløpig,men grunnen til det er at jeg bor i Australia. Ellers hadde jeg selvfølgelig hatt sesongkort. Hver gang jeg er hjemme er jeg på kamp hver søndag. Så jeg føler jeg bidrar så godt jeg kan.Kommentar
-
LSK har stortsett 3000-4000 som er der uansett. Og det sier seg selv at mange som liker å gå på kamp i ny og ne ikke kommer når man har spilt som man har gjort de siste sesonger. Da sitter demheller hjemme å ser kampen på tv.
Alle lag har medgangssupportere. Og skjer det ikke noe spes i år, tror jeg dessverre flere faller av i år ogsåKommentar
Kommentar