Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Helt enig med Tullebukk. Skjønner at man egentlig har bestemt at Ufc skal stå der, klumpen der osv.. Men jeg tror det ville blitt mye mer trøkk om vi hadde samla de mentale fra felt b og utover. Ufc foran eller ved siden av klumpen, og psykopata med mykle på felt c. Sånn som det var i fjor, så var det til tider ganske mye komunikasjonsproblemer. Det var liksom et hav med "turister" mellom Klumpen og Ufc. Så håper det er noe som tenkes på, og at man ikke bare har bestemt seg for at vi må ha det sånn som det er nå, fordi sånn bestemte vi at det skulle være.
Til forsangerne: Følg opp fra Stabæk matchen, altså ha mye kontakt med oss andre på feltet. Få feltet til å bli stille når beskjeder gis osv. Fikk litt flashback fra når Tommy var forsanger :=) Viktig med humor og gire opp daukjøttet på feltet. STOR tommel opp!
viktig å skrike og ikke minst gestikulere, jo mer gestikulering at det skal klappes høy og hoppes jo fler blir med tror jeg!
Blir det noe aksjon ettersom det er mandagskamp? Hørt rykter om at det ikke kommer noen fra Bergen
Kommer nok folk fra Bergen. De har lagt ut info og billetter på hjemmesiden sin (brann.no og bataljonen.no) Bor jo mye medgangsbergensere i oslo så jeg trur vi litt motstand på tribunen. :=)
Etter tidenes mest pessimistiske inngang til en sesong all den tid jeg kan huske som supporter, hvor snakk om seriemesterskap og medaljestrid var totalt fraværende, har massene kravla opp av grøfta. En kamp med fullklaff var alt som skulle til.
Nå er det mye positiv energi som kan revitalisere feltet og sette en standard for sesongen som gjør at vi kan få det veldig gøy på hjemmebane framover. Men jeg er redd for boomerangeffekten.
Vi som har vært med på diverse realitetsorienteringer opp gjennom åra bør derfor stålsette oss for behov for mer av vårt varemerke: Steinhard jobbing med egenmotivasjon og et slit for å få med seg alle. Vi må regne med ustabilt spill og sportslig motgang, og da gjelder det å ikke sprekke som et troll i sola. Maksimal støtte uansett!
Men inntil videre surfer vi på 7-målsseiersbølgen. La oss regjere Åråsen mandag!
Fy faen jeg gleder meg! Martins først og første hjemmekamp seinere! Blir beste mandagen på lenge Gleder meg til å stå på Åråsen igjen og synge i 90!
Full støtte selv om man har trua eller ikke:twisted:
Fy faen jeg gleder meg! Martins først og første hjemmekamp seinere! Blir beste mandagen på lenge Gleder meg til å stå på Åråsen igjen og synge i 90!
Full støtte selv om man har trua eller ikke:twisted:
Kjipt at vi mister billettinntekter, men utover det støtter jeg alle tiltak mot mandagskamper.
Det at de ikke setter opp tur vil ikke si at det ikke kommer folk. De setter vel sjeldent opp tur til Åråsen uansett tror jeg, da det bor såpass mange bergensere i oslo-området.
Det at de går til media med det, er mest for å få fokus på saken, noe jeg syns er veldig bra.
Prøvde å kjøpe billetter i sted. Først var jeg på På sparket, der kunne de for det første ikke datasystemet og det var heller ingen linje inn til kortautomaten. Stakk så ned til kiosken på torget, der klarte heller ikke dama bak disken å få ut billetter. Virker som det kan bli lange køer på Åråsen på mandag.
Kommentar