RBK-LSK søndag 10/4 kl. 20.00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Jeg klager ikke, bare kommer med spørsmål om hva som er meningen med å dekke seg til!!!! Om disse personene var UFC eller KFL er ikke intressangt, det er bare spørsmålet om tildekking. Så ikke snu dette til ett angrep på UFC.Kommentar
-
Tror ikke de som gjør det har noe godt svar heller, utenom at det er "kult", dessuten har det blitt diskutert opp og ned i mente allerede, så diskusjonen er vel "død".Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Aha, jeg trodde det var briller eller skjerf jeg. Hvis det er som du sier at det både er både briller og skjerf samtidig håper jeg vi kommer til bunns i saken. Min første tanke er at dette må være såkalt fotballramp.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Da skal jeg legge min del av denne debatten død, og så for jeg bare leve med att de som dekker seg til synes dem er "kule". Avslutter hermed debatt om tildekking i denne kampen.Kommentar
-
HAHAHAHahhaha, nå var du morsom, jeg vil ifølge moderator ikke få noen svar på hvorfor folk dekker seg til. Men kan ikke forstå hvorfor man ønsker oppmerksomhet fra purken og vakter, det er jo det dem oppnår.
Da skal jeg legge min del av denne debatten død, og så for jeg bare leve med att de som dekker seg til synes dem er "kule". Avslutter hermed debatt om tildekking i denne kampen.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Melding fra Bergen, av alle ting, om total røyklegging av bartebyen i ettermiddag?
Joda:
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article197692.eceFor vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Den er grei, jeg har ikke lest en tråd der dette har blitt diskutert, så når en som er moderator sier att dette har vært diskutert før, og tolket det dithen att dette var ferdig diskutert og ikke er noe poeng å fortsette med. Ikke noe vondt, jeg har respekt for moderatorer og ønsker ikke å ødellegge forumet med debatter som har vært diskutert før.Kommentar
-
Den er grei, jeg har ikke lest en tråd der dette har blitt diskutert, så når en som er moderator sier att dette har vært diskutert før, og tolket det dithen att dette var ferdig diskutert og ikke er noe poeng å fortsette med. Ikke noe vondt, jeg har respekt for moderatorer og ønsker ikke å ødellegge forumet med debatter som har vært diskutert før.
Senior Member
Forumsadist
Beklager at jeg ikke trodde deg......Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Du kan vel undersøke selv, har ikke vært noe særlig aktiv på forumet før i fjor, dermed har jeg ikke lest allt av tråder, har vel bare 111 innlegg og de 100 siste er vel fra i fjor frem til nå. Leser fortsatt ikke allt av tråder.Kommentar
-
Jeg skjønner jævlig godt hvorfor folk har lyst å skjule sin identitet. Om du har fulgt med litt i timen de siste 6 årene så hadde du skjønt det du også. Slutt å provoser bare for å provosere.
Fine bilder Franken. Tommel opp!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar