enga-LSK Søndag 17.april 20.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008

Opprinnelig skrevet av Felt C
    Hvorfor? for å få flere bidragsytere og et enda bedre drag.Et drag som er et derby verdig.
    Jeg føler at det å samle de mest ihuga på midten funker(funka) mot lyn,men i store oppgjør som dette må alle med ellers blir vi rævkjørt.
    Tror jeg.Dette kan organiseres ved å f.eks ta c-feltet på høyresiden og Råholt på venstresiden til å dra igang.Hjemmeklumpen og UFC kan fortsatt stå på midten.Men fordel flere utover feltet.

Og for Ståles skyld,ha bedre øyekontakt og kommunikasjon med sidene og de bakover.
    Mye av Råholt-og felt-c er nå med i klumpen. Det bytte av taktikk som har vært har jeg full forståelse for at du er imot. Kan være enig i at det funka bedre når vi hadde 3 sterke forsangerfelt på Ullevål. Men det er litt sent å splitte opp borteklumpen som har fungert bra nå. Jeg mener det da er bedre at folk med samme mentalitet som de på siden sørger for å dra igang de. Blir bedre forsangerfelt utav det. Kongsvinger borte ifjor var et godt eksempel på at det fungerer veldig bra bare noen nøkkelpersoner tar ansvar. Du og flere er av den typen. Bare sjekk cupfinaleteltvideoer på youtube fra 05.

For å summere så er meninga mi er at å splitte opp borteklumpen nå blir omtrent like suksessfullt som stripetaktikken i cupfinalen 05
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Felt C
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 776

Opprinnelig skrevet av Petter Ø
      Mye av Råholt-og felt-c er nå med i klumpen. Det bytte av taktikk som har vært har jeg full forståelse for at du er imot. Kan være enig i at det funka bedre når vi hadde 3 sterke forsangerfelt på Ullevål. Men det er litt sent å splitte opp borteklumpen som har fungert bra nå. Jeg mener det da er bedre at folk med samme mentalitet som de på siden sørger for å dra igang de. Blir bedre forsangerfelt utav det. Kongsvinger borte ifjor var et godt eksempel på at det fungerer veldig bra bare noen nøkkelpersoner tar ansvar. Du og flere er av den typen. Bare sjekk cupfinaleteltvideoer på youtube fra 05.

For å summere så er meninga mi er at å splitte opp borteklumpen nå blir omtrent like suksessfullt som stripetaktikken i cupfinalen 05

Nå er det vel en smule lettere på Kongsvinger enn på Ullevaal mtp størrelse og antall folk.Borteklumpen er vel og bra,men akkurat mot vif skulle jeg helst sett noe annet siden dette er en massiv kamp.Men vi får da håpe at det funker.Uansett så er det resultatet som vil styre det meste av stemningen,med mindre det blir 0-0.

Kommentar

• gorken
        Administrator
        • May 2006
        • 1483

Som du skriver er resultatet avgjørende for den totale stemninga. Vinner vi vil det gå av seg selv uansett hvordan du organiserer forsangerfelt. Om vi skulle finne på å ligge under er det jævlig kjipt å stå på et forsangerfelt helt ute på siden der 5 mann synger og prøver å få med seg resten av folka rundt.

Jeg har hatt noen av mine kjipeste kamper på Ullevaal som en del av forsangerfelt ute på sidene. Prøver å få folk med på å synge, men ender til slutt opp med å gi opp selv.

I morgen er jeg sikker på at det vil være full trøkk fra klumpen hele kampen ut, uansett resultat. Det syns jeg er deilig for da kan jeg også synge hele kampen ut uten å måtte stå og irretere meg over at ingen rundt meg synger.

My two cents: Klumpen sikrer at de som vil synge hele kampen (uansett resultat) kan gjøre det, uten å gi opp fordi man ikke får med seg folk.
        I have this condition.

Kommentar

• glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1252

Opprinnelig skrevet av Petter Ø
          Oppfordring til deg (og alle andre forsåvidt): Ta på deg jobben for et område selv. Alt hjelper og så mange som mulig må ta ansvar skal det bli fullt trøkk. Om ikke annet så sørg for at sidemannen er med
          Prøver det alltid. Men jeg er ikke i noen sanggruppe/tribunegruppe. Megafoner på sidene burde man hatt ( tommel ned nå vel, rønnern )

Kommentar

• Kanariz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 2507

Bend it svingen er utsolgt, så de har åpnet vg øvre som enga sving...... Tipper det blir rundt 18-19 tusen på kampen i morra. Her må ALLE synge. Vi skal lage et helvete i morra!

GI ALT, STÅ PÅ, LSK!!!

Kommentar

• gutt94
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2007
              • 3273

Opprinnelig skrevet av Kanariz
              Bend it svingen er utsolgt, så de har åpnet vg øvre som enga sving......
              Hørtes ikke helt trygt ut det der, men okei? :S

Gleder meg som fader til kamp i morgen. Blir bare meg som fotograf, med Audun låner bort et kamera så jeg får i allefall et mye bedre grunnlag for å få til bedre bilder da.
              Blir herlig å se psykopater igjenom kamera igjen, og mange av dere skal det tas bilder av:P Få ut alt av krefter, enga skal spilles og synges ut av Ullevål.
              KnutHSolberg

Kommentar

• LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

Det viktigste er at det ikke bare er evighetssanger gjennom hele kampen, vi må ha korte sanger/rop som fenger blandet med en og annen evighetssang begrenset til et par minutter.

Sikkert moro for de 200 fanatikerne som hopper som synger gjennom hele kampen -uansett resultat, men for oss andre er det bare slitsomt og ensformig når nesten hver sang varer i 5 minutter, og de siste 4 minuttene kun synges av det nevnte mindretallet.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• mr.sandass
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2005
                  • 972

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                  Det viktigste er at det ikke bare er evighetssanger gjennom hele kampen, vi må ha korte sanger/rop som fenger blandet med en og annen evighetssang begrenset til et par minutter.

Sikkert moro for de 200 fanatikerne som hopper som synger gjennom hele kampen -uansett resultat, men for oss andre er det bare slitsomt og ensformig når nesten hver sang varer i 5 minutter, og de siste 4 minuttene kun synges av det nevnte mindretallet.
                  Det kule med "evighetssanger" er at de nesten forsvinner, så skjer det noe på banen som gjør at sangen får drag igjen. Er jo det som er meninga.

Det du beskriver er jo stilen til svina på oslo øst.
                  www.ultrasfeltc.net

Kommentar

• LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                    Det kule med "evighetssanger" er at de nesten forsvinner, så skjer det noe på banen som gjør at sangen får drag igjen. Er jo det som er meninga.

Det du beskriver er jo stilen til svina på oslo øst.

Det er jo det som er problemet, de forsvinner, noe som medfører at stemningen stort sett er laber med unntak av da det er action på banen.

Jeg vil heller ha stort trøkk ofte, om ikke absolutt uten stopp.

Om vif gjør det ene eller andre driter jeg i, det viktigste er at vi lager trøkk.
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

faen, er KFL mikka bort IGJEN!?!
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

Kommentar

• Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

Lyden kom etter hvert, ikke bra lyd, men den kom
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

Kommentar

• camillakanari
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • May 2006
                          • 211

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                          Den mikken lå vel mer nede på bakken enn oppe så det ut som.

Kommentar

• morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

Tror vi gjorde en god figur i går jeg..Søpla er faen meg patetiske.. De er ikke bare bønder, de har dialekt!
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

Opprinnelig skrevet av morten
                              Tror vi gjorde en god figur i går jeg..Søpla er faen meg patetiske.. De er ikke bare bønder, de har dialekt!
                              Søpla er uenige med deg.

Ifølge forumet dems så er de enige om at de hadde en dårlig dag på jobb, men at de alikevel klarte å synge ut både tromme og megafon....
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• morten
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2156

[QUOTE=xeR;453284]Søpla er uenige med deg.
                                QUOTE]
                                Da er jeg fornøyd.
                                Badekar
                                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7155

Satt på pressetribunen og kan skrive under på at KFL hørtes best gjennom størsteparten av kampen. Tidvis meget tamt fra Klanen omtrent helt fram til scoringa.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5918

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                    Tull. I motsetning til de siste bortekampene, så var vi mikka godt opp. Deilig å høre og uansett oppmøte, er vi i et ekstremt mindretall på leietribunen. Fantastisk å høre dere så bra da. Ille å være langt unna, men deilig å ha dere med.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Seb.R
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 4159

Ligger en god del stemningsbilder fra matchen (blant annet tifo) her:

Vet at et KFL-galleri er like rundt hjørnet også.
                                      www.sebastianramsland.com
                                      www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• gutt94
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2007
                                        • 3273

Galleri er nå laget, se i hovedforum. Fikk desverre ikke gode bilder av tifo med heldig for oss hadde Sebastian noen han vil dele med oss
                                        KnutHSolberg

Kommentar

• Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                          Tull. I motsetning til de siste bortekampene, så var vi mikka godt opp. Deilig å høre og uansett oppmøte, er vi i et ekstremt mindretall på leietribunen. Fantastisk å høre dere så bra da. Ille å være langt unna, men deilig å ha dere med.
                                          var ikke tull, i begynnelsen var det ikke lyd nesten, den kom etter hvert. Skikkelig dårlig lyd der det høres ut som det er 20 stk fra KFL som står å synger. nok en gang flott arbeid av TV-Brenn i helvete
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

Kommentar

Working...