enga-LSK Søndag 17.april 20.00
Collapse
X
-
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt. -
Det går også an for enkeltpersoner å ta initiativ til å dra med seg de rundt seg. De fleste hadde utsikt til forsangerne, og kunne mesteparten av tiden ha en noenlunde forståelse av hvilke sanger som gikk.
Men når en siden fødselen har blitt vant til at alt skal legges opp i henda på en av Det Kgl. Norske Sosialdemokratiet, så blir det vel til at man venner seg til at denne Noen Andre alltid skal gå foran...
Hvis man får 3-4 stk med seg som kliner til funker det bedre, men det lyktes jeg ikke så bra med denne gangen.
Hadde også med 2 jomfrukampvenner med som ikke kunne tekstene så de var litt nølende i strarten.
Klumpen var bra, men jeg hadde problemer med å høre Ronnie så kom ofte sent i gang med sangene, og i blandt måtte jeg gjette litt på hvor vi var i sangen, men sang på uansett (så sikkert litt dumt ut i blandt med en kar som synger på feil sted, men det får man leve med).
Skuffet over stemningen rundt meg, men det er mange som ikke har interesse av å lage volum, men det må man kanskje finne seg i.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Er klanen lei trommer og megafon sier du? Stort ja til trommekorps og 1500 nye megafoner på Åråsen når skræpet stikker innom.Kommentar
-
Kommentar
-
Samle så mange trommer vi klarer for så å spille i fullstendig utakt, sammenhengende i 90 minutter ;-)
Nei, trur vi holder oss til 1 tromme og 2 megafoner jeg.
Kjære Tony. Kan ikke dere bite tenna sammen og komme på midten av feltet igjen? Jeg føler at vi er 10 ganger dårligere på hjemmebane enn på bortebane. Du og rønnern sammen utgjør en kjempeduo på bortebane.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Hærlig film av tribunelivet!Kommentar
-
Kommentar
-
Også kan du slutte å tru at 50+ seter er ødelagt med vilje.
Hvis det stemmer at rundt 50 seter ble ødelagt nå, er det bortimot 100 seter mindre enn ifjor. Det er ikke optimalt, men trenden går nedover. Og det må man se på som positivtKommentar
-
Lurer på om det bare er vi som ødelegger stoler jeg??? er det noen som sitter med info fra når andre klubber møter vif på tullevål.Kommentar
-
Er bare å spørre LSK det hvor mange stoler på bortefeltet som blir ødelagt iløpet av en sesong. Tipper svaret er høyere enn 0 stoler...Kommentar
-
Og tallet var 51 stoler ødelagt.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Ok jeg skjønner tegninga folk synes det er greit at stoler blir ødelagt og Lsk får regninga,folk synes det er greit at det blusses og Lsk får regninga ,folk synes det er greit at det kastes lightere,mynter osv ut på banen . Lsk kan i værste fall sitte igjen med en regning på ca 100 tusen etter vif kampen og jeg reagerer sterkt på at noen synes det er greit. Tross alt så er det jo et mye mindre beløp en i fjor!!!! Ja mulig jeg oppfattes som sur og grinete men jeg synes ikke dette er greit i det hele tatt.Kommentar
-
Det er stor forskjell på å "ødelegge stoler" og "noen ekstremt rævva stoler på Ullevål løsner fra festene når folk står på de". For oss som liker og være fullstendig mentale i en kamp som det her så følger det med litt tråkking på seter. Ikke for å ødelegge...***Større baller enn vett***Kommentar
Kommentar