Skal det gå tribunepoliti rundt på tribunen og sjekke om vi gjør som alle andre?? Jeg er gjerne med på å synge og klappe og veive med hendene, men jeg blir ikke med på å ta av seg skjorta, veive med sko og hoppe og sprette rundt på tribunen, for all del dere andre må gjerne fortsett med det, men ikke forvent att jeg og mange fler er med på allt. Hvis ikke det er godt nok med stemmen og henda mine så si ifra, så skal jeg flytte meg tilbake til en sitteplass der jeg må holde kjeft for å unngå å att vaktene skal tro att jeg har onde hensikter når jeg entrer åråsen.
LSK-Haugesund
Collapse
X
-
Kanarifeltet er først og fremst for den stående, syngende supporteren. Man kan ikke forvente at alle er med på alt, men som regel nr. 1 bør det være at man er med å bruke stemmen og henda og hopper innimellom.
I tillegg skal og bør det, uansett, aldri være klaging på flagg som hindrer deg i å se kampen etc.
Klarer man å forholde seg til dette så er feltet riktig sted for deg (ikke retta mot deg Boing)Kommentar
-
LSK burde forøvrig i fremtiden være noe bedre forberedt ved solskinnsdager og lite forhåndssolgte billetter. I går sto det flere hundre mennesker utenfor Åråsen i kø som ikke rakk kampstart grunnet at kun to-tre luker var åpne. Selv ble jeg stående 45 minutter i kø og rakk ikke de første 8 minuttene av matchen. Enkelte tenker "typisk LSK" og kommer tilbake, andre gidder ikke finne seg i dette neste gang.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Kanskje er det lurt å legge opp til 4-5 faste visuelle ting som gjøres på sangen. Er nok lettere å få med flere om det er noe fast opplegg visuelt.Kommentar
-
Den nye ufcsangen, var var teksten på den egentlig? Er det en tanke å slå den sammen med den med samme melodi som har kun Lillestrøm som tekst. Synes det hørtes kult ut med litt skkkelig tekst, men rayinga til å begynne med når ikke opp mot den gamlePetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Vinking, klapping, skjerfing(opp og ned selvfølgelig), skjerfvifting. Krydres med baris skjortevifting, skoing, knivstikking og fingervisning
Den nye ufcsangen, var var teksten på den egentlig? Er det en tanke å slå den sammen med den med samme melodi som har kun Lillestrøm som tekst. Synes det hørtes kult ut med litt skkkelig tekst, men rayinga til å begynne med når ikke opp mot den gamle
Teksten er: Vi er fugla, ifra flisbyen, hele landet frykter oss.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
Kommentar