Jeg er veldig positiv til aksjonen, men mener som mange andre at det å få de litt mindre ivrige swupporterne, barnefamilier og eldre bort fra feltet og tilbake igjen på 10 minutter, vil være utrolig vanskelig å få til. Regner med at feltet vil stå halvtomt når 10 minutter har gått og folk begynner å gå tilbake. Bedre da å klemme til med 20 sånn at vi rekker å få alle ut så stillheten og det visuelle blir merkbar. Håper også vi venter til ALLE er tilbake før vi klemmer til med en sang som trøkker veldig. Når det er sagt så kommer jeg selvfølgelig til å støtte denne aksjonen til det fulle, uansett hvordan den utføres, da budskapet er utrolig viktig. Gleder meg til søndag og håper jeg tar feil
Aksjon mot mandagskamper, søndag 7. august (LSK - Særp)
Collapse
X
-
-
Foreslår at de som IKKE støtter aksjonen går til Felt C i 10 minutter, slik at stå-tribunen (Felt A og B) blir helt tom og banneret blir mest mulig synlig.
PS: Håper selvfølgelig at flest mulig støtter aksjonen.Kommentar
-
Denne aksjonen støtter jeg men tror den er vanskelig å gjennomføre hvis man slipper folk opp på feltet før kampen. Så her må dere som styrer feltet finne en løsning. Det vil ta mer enn 5 min å tømme feltet da vi vil komme til å møte folk på vei inn til tribunen, så her må det planlegges skikkelig, hvis ikke blir det bare en ukontrolert aksjon.Kommentar
-
Jepp, viktig at man tenker på logistikk og informasjon på forhånd, slik at folk er forberedt.
Hadde også vært digg om vi klarte å få folk på tribunen tidlig slik at vi kan lage et bra trøkk under oppvarminga. Dersom vi alle er like døde som før kampen mot Tromsø er det ikke noen forskjell på om vi er der eller ikke...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Mye logistikk, men hvis det er kapasitet bør en del toneangivende personligheter i supportermiljøet oppholde seg øverst i hvert trappeløp for å "gjete" folk nedover. (Og hvis noen mot formodning skulle protestere be de i det minste om å sette seg og holde kjeft.)Vidar Evje
Kommentar
-
Hva om alle, i stedet for å gå ned fra feltet, legger seg ned og planker i en 5-10 minutter? Tror det fort kunne blitt lagt merke til.
Det går eventuelt an å planke etter vi har gått ned fra feltet. Det er forsåvidt det samme.
Så lenge det plankes."Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"Kommentar
-
Her bør vi vel vente til Fredrikstad står for tur igjen.Kommentar
-
Sweet, sier du at felt c er ett fritt sted for aksjonen?Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Lauken er vår venn!Kommentar
-
Uansett personlig synspunkt er dette noe et samlet supporter-Lillestrøm (altså både KFL og UFC) står bak, og vi håper inderlig - ja, faktisk forventer vi - at de aller, aller fleste vil støtte opp om det.
Supporternes fremtid står på spill. Hvor lenge skal vi la oss herje med? Noen må si fra, og som en av Norges største og beste supportergjenger er dette vårt ansvar. Denne saken er rett og slett større enn fem minutter av en hjemmekamp!Kommentar
Kommentar