Publikumssvikt - hva kan gjøres? -
Collapse
X
-
-
Mange har sagt det før, og jeg sier det igjen: Ansett Mykle! Fyren er jo i stand til å få selv Lars Monsen til å inneha kronisk dårlig samvittighet fordi han mista en bortetur tilbake i 01', den gangen da Lars selv var opptatt med å krysse Canada på tvers.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Vet flere ikke er enig, men KFL hadde ikke vært der de er i dag uten Mykle.
Helt enig med Holmiz!!Kommentar
-
Har en ide ... Ser at alle ungene som er på fotballskolen får en Lsk ball....Veit at alle skoleklasser på barneskolene har egne klasseballer.... Hva om noen av de mest kjente spillerne våres dro rundt på skolene og delte ut klasseballer ...Tenk så morro for unga hvis det banker på skoledøra og der står det en spiller med en Lsk ball..... Ta gjerne med noen andre effekter i samme slengen...Kommentar
-
Promotering på skoler er vel og bra, men det er vel noe som først og fremst har effekt på lang sikt. På den måten skaper man potensielle kunder for fremtiden, men det hjelper ikke her og nå, og det er i nuet vi sliter med oppslutningen og økonomien. Arbeidsspørsmålet bør presiseres til hvordan en kan øke omsetningsskapende publikumstall.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Promotering på skoler er vel og bra, men det er vel noe som først og fremst har effekt på lang sikt. På den måten skaper man potensielle kunder for fremtiden, men det hjelper ikke her og nå, og det er i nuet vi sliter med oppslutningen og økonomien. Arbeidsspørsmålet bør presiseres til hvordan en kan øke omsetningsskapende publikumstall.Kommentar
-
Vet ikke om dette gjøres lenger, men opplegget var GULL:
Da jeg var kid og spelte kule på Skedsmo Falker, fikk vi diplom og pokal etter endt sesong. Da var det alltid LSK-spillere som møtte opp og overrekte diplomet og pokalen, prata litt med oss + at de gjerne spilte en kamp på lag med mødrene våre mot oss kidsa. Rimelig knall opplegg spør du meg!
Bare for å nevne et par spillere som var med på dette:
Ronny Johnsen, Dennis Schiller (alltid i pensko), Frode Grodås, Torgeir Bjarmann, Jan Ove Pedersen, Frank Strandli, Tom Gulbrandsen ++Kommentar
-
Vet ikke om dette gjøres lenger, men opplegget var GULL:
Da jeg var kid og spelte kule på Skedsmo Falker, fikk vi diplom og pokal etter endt sesong. Da var det alltid LSK-spillere som møtte opp og overrekte diplomet og pokalen, prata litt med oss + at de gjerne spilte en kamp på lag med mødrene våre mot oss kidsa. Rimelig knall opplegg spør du meg!
Bare for å nevne et par spillere som var med på dette:
Ronny Johnsen, Dennis Schiller (alltid i pensko), Frode Grodås, Torgeir Bjarmann, Jan Ove Pedersen, Frank Strandli, Tom Gulbrandsen ++Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vanskelig å si hvor det burde ligge akkurat nå. Nedgangen de seinere årene er ikke er LSK-fenomen. Stabilisering og eventuell økning av tilskuertallet er altså ikke kun avhengig av hvilke tiltak klubben og fansen setter i sving.
Eks.
2007: LSK (9 018) RBK (19 903) Toppår for begge lag
2008: LSK (8 788) RBK (18 957)
2009: LSK (7 602) RBK (17 652)
2010: LSK (6 661) RBK (16 911)
VIFs tall var ikke lett nok tilgjengelig til at jeg gadd å sjekke dem, selv om de årlig syter over at tilskuertallet er feil.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Vanskelig å si hvor det burde ligge akkurat nå. Nedgangen de seinere årene er ikke er LSK-fenomen. Stabilisering og eventuell økning av tilskuertallet er altså ikke kun avhengig av hvilke tiltak klubben og fansen setter i sving.
Eks.
2007: LSK (9 018) RBK (19 903) Toppår for begge lag
2008: LSK (8 788) RBK (18 957)
2009: LSK (7 602) RBK (17 652)
2010: LSK (6 661) RBK (16 911)
VIFs tall var ikke lett nok tilgjengelig til at jeg gadd å sjekke dem, selv om de årlig syter over at tilskuertallet er feil.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Siden det ikke er totaltallet, men en eventuell selvregistrert årlig nedgang som er interessant, kunne man brukt VIFs besøkstall, men jeg fant dem ikke i farta. Tillater meg å tro at det ikke er tilfeldig at RBKs og vår nedgang henger så godt sammen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Tilfeldig er det nok ikke nei. Er nok flere ting som spiller inn; dårlig fotball og mye fotball på tv. Men vår nedgang er mere dramatisk enn rosenborg sin vil jeg mene. Ser man på prosentvis nedgang så ser det værre ut for oss.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar