Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Synes det er rart att det ikke blir gjort hevn når gjengen fra nav kommer å tagger og maler i Lillestrøm. Jeg oppfordrer til dem som er tøffe nok til å farge vinduene til bohemen gul og svart, den/de som gjør det for en klapp på skulderen av meg.
Synes det er rart att det ikke blir gjort hevn når gjengen fra nav kommer å tagger og maler i Lillestrøm. Jeg oppfordrer til dem som er tøffe nok til å farge vinduene til bohemen gul og svart, den/de som gjør det for en klapp på skulderen av meg.
Trenger vel ikke å synke ned på Søplanivå?
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Kanari-Fansen Lillestrøm har mange bønder i vårt miljø, og de er vi STOLTE av.
Kan noen av våre bønder stille med traktor og hjelpe oss i mrg, torsdag, kl 15-18.
Vi trenger to stk traktorer.
Send mail til styret@kanari-fansen.no
eLSKer Fugla.
Hater enga
Kan noen av våre bønder stille med traktor og hjelpe oss i mrg, torsdag, kl 15-18.
eLSKer Fugla.
Hater enga
tror det er lettere å få napp om du poster det på klansforumet
03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
eLSKer Fugla.
Hater enga
Hvis du ikke synger livet av deg på søndag, er det noe alvorlig galt med deg!
Sorry fordi jeg er surmaga her, men vi kan vel slå fast at det er noe alvorlig galt med jævlig mange feltet da. Steminga på disse kampene er veldig preget av resultatet, i langt større grad enn flere andre kamper, så dette blir nok en heller trist affære på feltet. Jeg forutsetter selvfølgelig at vi taper denne kampen og da vet alle at stemninga også er bedriten...
Stemninga var knallgod på ullevaal i år. Søpla har spilt rævva i år de og (De hadde flaks som vant nå sist). Ikke ta sorgene på forskudd folkens. Disse kampene lever sitt eget liv, kan banne på at ikke søpla vinner over odd i kveld.
Nøkkelen til suksess mot søpla blir og demme opp på midten og bruke kantene våre; Bolly og knutzon. FART, FART, FART!
Sorry fordi jeg er surmaga her, men vi kan vel slå fast at det er noe alvorlig galt med jævlig mange feltet da. Steminga på disse kampene er veldig preget av resultatet, i langt større grad enn flere andre kamper, så dette blir nok en heller trist affære på feltet. Jeg forutsetter selvfølgelig at vi taper denne kampen og da vet alle at stemninga også er bedriten...
Lov meg en ting Ronnie. Hvis en sang begynner å ebbe ut på søndag, STOPP den, og start noe annet! Start gjerne en sang som ikke krever tromme da, som får opp volumet.
Kommentar