LSK - Søpla
Collapse
X
-
-
Back to topicKommentar
-
5 små branner på Åråsen på treningapå lørdag burde da gjort at folk kunne lære. Ble svidd hull i spillertunnelen 2 steder, det samme i kunstgresset som ligger der, og i papir under tribunen. Et bluss gjorde slik at et banner ble påtent. Det skjedde pga ukontrolert veiving med blusset og plutslig så var det inntil banneret.
Et bluss ble også lagt ukontrolert ned på tribunen ved siden av et flagg som jeg så vidt så ble smelta.
"pyroshoet" før kampstart var forøvrig kult å se på det. Men ikke koslig at det blir kastet en blinkers på meg.Fikk jakkearmen min smeltet å ødelagt pga dette. Hvem som kastet eller hvor det kom fra vet jeg ikke. Men regnjakka er i allefall ødelagt.
Ja til kontrolert pyro, nei til idioter uten kontroll.KnutHSolbergKommentar
-
Først av alt, så er det utrolig kjipt det med E.J som fikk brannskade ut av dette. Samt. at en blinkers ble kasta inn på banen
Men alt i alt så var gjennomføringa meget bra og når man ser gliset på LSK spillerne når dem ser bort på infernoet så sier det sitt.
Nå har pyro haterne vært skånet for et ordentlig pyroshow siden cupfinalen, og må bare si det:
Fy faen så digg det var å stå midt i infernoet!
Og igjen, E.J: Utrolig kjipt det som skjedde!Kommentar
-
Legevakta, da. What's the fucking difference? Gratulerer med kretsmesterskap i meningsløs flisespikking.
Eh, nei? Andres oppførsel gir ikke grunn for å kaste bluss på dem.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Kommentar
-
Det er ingen fra KFL-styret som har sagt at dette var organisert. I innlegget mitt tidligere konstaterte jeg bare at det hadde blitt arrangert et pyroshow på tribunen (noe forsåvidt alle visste fra før), og hvordan vi forholder oss til det som skjedde.Kommentar
-
Det er ikke meningsløst, av den enkle grunn at viikke trenger ytterligere svartmaling av en situasjon som fremstår mye værre i media enn hva den faktisk var. Er rimelig stor forskjell på å havne på sykehus med brannskader og det å reise en tur på legevakta med noen svimerker i nakken.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Det ville være veldig hyklersk av meg å plutselig bli mot pyro bare fordi jeg selv ble rammet denne gangen.
Jeg har bidratt til bøtekassa tidligere og kommer til å gjøre det i fremtiden, selv om jeg føler at søndagens bidrag på en Helly-Hansenjakke får holde for en stund.
Akkurat der og da ble jeg griseforbanna. Inntrykket av at pyroen var kastet og følelsen av at bakhodet hadde tatt fyr ga en massiv adrenalinboost og vi får være glad for at jeg ikke fikk tak i noen det første snaue minuttet.
Men etter å ha konstatert at jeg ikke brant og at det ikke var kastet noe - bare klønet til, lettet den verste blodtåka. Synderen tok selv kontakt, la seg flat og beklaget. Det skal han absolutt ha skryt for og jeg har ikke tenkt å lage noe pes for ham. For å kunne gjennomføre en slik aksjon er man avhengig av at noen er villige til å ta risikoen for utestengelse og da skal ikke jeg lage flere problemer.
Men til neste gang:
Er det mulig å finne blusserne i forkant og ta en gjennomgang med de? Søndagens pyro ble distribuert på tribunen til de som ville ha, helt uten kontroll av erfaring/ferdigheter. Da unngår vi i hvertfall slike "bluss-opp-blinkers-ned"-ulykker."Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
En ting jeg reagerte på oppslaget til rb er han der vakta som måtte på sykehuset fordi han har fått i seg for mye røyk!!!!!! Hmmm..... jeg sto rett ved siden av ufc, der det var flest bluss, kan ikke si att jeg fikk pustebesvær av den grunn. Men vi reagerer forskjellig. Det sto vel ikke noen vakter midt oppi tribunen??? Rart ikke noen tilskuere måtte på sykehus fordi dem hadde fått i seg for mye røyk.
Er fortsatt i mot ukontrollert massiv blussing på en tettpakket tribune.Kommentar
-
En ting jeg reagerte på oppslaget til rb er han der vakta som måtte på sykehuset fordi han har fått i seg for mye røyk!!!!!! Hmmm..... jeg sto rett ved siden av ufc, der det var flest bluss, kan ikke si att jeg fikk pustebesvær av den grunn. Men vi reagerer forskjellig. Det sto vel ikke noen vakter midt oppi tribunen??? Rart ikke noen tilskuere måtte på sykehus fordi dem hadde fått i seg for mye røyk.
Er fortsatt i mot ukontrollert massiv blussing på en tettpakket tribune.Kommentar
-
At akkurat Thomas måtte på Ahus pga for mye røyk var overaskende. Det var minst like røykfyllt på Fuggelbandøvelse i kjellern hans. Spøk til side, håper det går bra med deg Thomas og at du er på plass igjen mot RBK. Jeg spanderer vaffel i pausa.
Holter, du er en hyggelig kar, men du bør kanskje ta en pustepause fra denne trådenPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
At akkurat Thomas måtte på Ahus pga for mye røyk var overaskende. Det var minst like røykfyllt på Fuggelbandøvelse i kjellern hans. Spøk til side, håper det går bra med deg Thomas og at du er på plass igjen mot RBK. Jeg spanderer vaffel i pausa.Holter, du er en hyggelig kar, men du bør kanskje ta en pustepause fra denne tråden***Større baller enn vett***Kommentar
-
Nei, nå er vi jo på rett vei igjen. Alle vet at jeg er lei meg, inkludert de involverte. Har kanskje ikke skaffet meg noen nye venner i denne tråden, men jeg føler meg rimelig trygg på at E.J og fjellern ikke bærer særlig stort nag. Med unntak av den smått uerstattelige 96 drakta til E.J som jeg så gjerne skulle vært istand til å erstatte.Kommentar
-
Kommentar
-
Nei, nå er vi jo på rett vei igjen. Alle vet at jeg er lei meg, inkludert de involverte. Har kanskje ikke skaffet meg noen nye venner i denne tråden, men jeg føler meg rimelig trygg på at E.J og fjellern ikke bærer særlig stort nag. Med unntak av den smått uerstattelige 96 drakta til E.J som jeg så gjerne skulle vært istand til å erstatte.
Veldig godt å lese i RB at han ikke hadde noe nag mot Fansen pga brannskadene. Utrolig trist at noe sånt skjedde. Hele greia ble muligens litt for spontan?
Flott pyro-show var det uansett.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Flott pyroshow. Hadde blinkers bak meg og bluss på alle sider. Flott stemning.
Men hadde det ikke vært bedre å få spredd de ut litt? Var liksom 2 klumper med bluss og helt åpent på midten.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
-
Hva var greia med trådene som hang over feltet? Var det et banner som egentlig skulle heises opp??? Ellers var dette stemning som var et Derby verdig. Helt godkjent resultatet til tross...Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Kommentar