LSK - Søpla
Collapse
X
-
Kopi paste fra et klansmedlem, ikkje bra
Kommentar
-
Husk treninga i morra med kanari-café og masse moro!
Klubben gikk med på å flytte treninga - som foregår på Åråsen - til klokka 12 i morra, sånn at flest mulig kunne komme. Takk for det ved å dra med deg og dine dit! Det blir sang, flagg, mat og hygge. Vel møtt!Kommentar
-
-
Den største trusselsen mot å oppleve fanatisk stemning, med kontinuerlig synging et ellevilt visuelt inntrykk er flatfylla.
Bussekspresser og pushing er suverent, men jeg registrerer at mange skal ekstremt tidlig på'n i forhold til kampstart.
Ser også sosiale medier er stappfullt av hvor mye vi hater Vålerengen. Visst gjør vi det, men et ørlite fokus på at vi elsker Lillestrøm hadde ikke gjort noe.
Gutta på banen må ha full støtte i dag! Det er det vi bør bruke energi på. Det er også da vi framstår som best.Vidar Evje
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HolterKanarisGod stemning i toget, feit pyro og god stemning frem til målet. mer er det ikke å si om denna begredelige kvelden. Takk til alle som gjorde en kjempeinnsats idag og beklager igjen til de to gutta som ble skadelidende av gnistspruten fra blinkersen på felt c. Får ikke beskrevet hvor lei meg jeg er for at sånt skjer.Kommentar
-
To gutter, HolterKanaris? Felt C var fullt av gjester fra junioraksjonen og det var det ingen som ikke visste. Var det noen av disse som ble "skadelidende"?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Sitat fra FB:
Jævlig fett. Jeg endte opp på legevakta med 2. gradsforbrenning nedover nakken og ødelagte klær til flere tusen kroner. Orginaldrakt fra 1996 ødelagt og fikk ikke sett matchen! Kjempe show. Tusen takk!!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Hvem betaler bota?
Kommer ikke til å komme veldig mye penger i retning tifo innsamling fra min del heretter hvis blussing er en del av den organiserte tifoen. Og utifra mengden og spredningen høres det veldig rart ut om dette var "tilfeldig".LasseNKommentar
-
Gidder ikke prøve å forsvare det ene eller det andre her. Jeg brukte 2 sekunder for mye på å sette blinkersen ned, det førte til at noen fikk gnister på seg. Er ikke no verre enn det. Har gitt fra meg navn til han ene det gikk utover og tilbød meg å erstatte jakka, men han ønsket å ta det med kfl...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Neppe... "Bluss er så kult at såpass bør man tåle!" Eller hvordan er det Holter? På tide å vise solidariteten du har ropt på i mer politiske tråder i praksis.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Gidder ikke prøve å forsvare det ene eller det andre her. Jeg brukte 2 sekunder for mye på å sette blinkersen ned, det førte til at noen fikk gnister på seg. Er ikke no verre enn det. Har gitt fra meg navn til han ene det gikk utover og tilbød meg å erstatte jakka, men han ønsket å ta det med kfl...Kommentar
-
Gidder ikke prøve å forsvare det ene eller det andre her. Jeg brukte 2 sekunder for mye på å sette blinkersen ned, det førte til at noen fikk gnister på seg. Er ikke no verre enn det. Har gitt fra meg navn til han ene det gikk utover og tilbød meg å erstatte jakka, men han ønsket å ta det med kfl...For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar