LSK - Søpla
Collapse
X
-
-
Må jo smile av hvor fælt dere plutselig skulle gjøre detta. Som sagt så har jeg prata med begge de som fikk gnister på seg. Når det gjelder utestengelse så er det muligens en konsekvens jeg må ta, selvom jeg ble spurt om jeg ville tenne blinkersen av en kfl'er som gikk og delte ut. Alle her er smarte nok til å se at detta ikke var en tilfeldig greie.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Må jo smile av hvor fælt dere plutselig skulle gjøre detta. Som sagt så har jeg prata med begge de som fikk gnister på seg. Når det gjelder utestengelse så er det muligens en konsekvens jeg må ta, selvom jeg ble spurt om jeg ville tenne blinkersen av en kfl'er som gikk og delte ut. Alle her er smarte nok til å se at detta ikke var en tilfeldig greie.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Så om KFL arrangerer et lite bankran for å finansiere tifo, eller skal avlegge et organisert besøk til en vif-spiller for å advare han mot å score mot oss, så er du med?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jeg betaler lett deler av en eventuell bot!Kommentar
-
Kommentar
-
Ja for det har jo noe med tribunekultur å gjøre i det hele tatt?? For et utrolig dårlig argument du legger fram der mister..Kommentar
-
Kommentar
-
Hvorfor det?
Du har jo allerede bevist at bryter lover og regler bare du blir bedt om det?Du har kanskje hørt historien om han som gikk inn i en bar og så en fantastisk sexy dame sittende bed baren? Han gikk opp til henne og spurte om hun ville ligge med han for en million kroner. Hun svarte ja. Etter en kort samtale spurte han om hun ville ligge med han for et hundrelapp, hun ble fornærmet, klappet til han og spurte om ham trodde hun var en hore? "Det har vi allerede etablert at du er kjære deg, nå er det bare et spørsmål om prisen"Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Pen pyro!
Blir nok en pen bot også menPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Hvorfor det?
Du har jo allerede bevist at bryter lover og regler bare du blir bedt om det?Du har kanskje hørt historien om han som gikk inn i en bar og så en fantastisk sexy dame sittende bed baren? Han gikk opp til henne og spurte om hun ville ligge med han for en million kroner. Hun svarte ja. Etter en kort samtale spurte han om hun ville ligge med han for et hundrelapp, hun ble fornærmet, klappet til han og spurte om ham trodde hun var en hore? "Det har vi allerede etablert at du er kjære deg, nå er det bare et spørsmål om prisen"Kommentar
-
Hvorfor det? Du har jo allerede bevist at bryter lover og regler bare du blir bedt om det?Du har kanskje hørt historien om han som gikk inn i en bar og så en fantastisk sexy dame sittende bed baren? Han gikk opp til henne og spurte om hun ville ligge med han for en million kroner. Hun svarte ja. Etter en kort samtale spurte han om hun ville ligge med han for et hundrelapp, hun ble fornærmet, klappet til han og spurte om ham trodde hun var en hore? "Det har vi allerede etablert at du er kjære deg, nå er det bare et spørsmål om prisen"***Større baller enn vett***Kommentar
-
Fatter ikke at noen i styret i kfl har gått god for dette om kfl har så mye penger til overs så gi dem heller til NOEN SOM TRENGER DEM .... Er det dette medlemspenga går til vurderer jeg sterk om jeg betaler neste år...Og tenk om noen av våre yngste hadde blitt skada hva da ....Er det så forbanna vanskelig og skjønne at når 2000 tilskuere er tettpakka sammen at dette faktisk er livsfarlig...Nå blei det heldigvis bare ødelagt noen klær og 2 grads forbrenning i nakken ,men hva om dette hadde skjedd i ansiktet.... Jeg hadde med meg 15 jentunger på dagens kamp hva skulle jeg sagt til foreldra om noen av disse blei skada ....... JEG KREVER ET SVAR FRA KFL SITT STYRE PÅ DETTE........Kommentar
-
Kommentar
-
Gidder ikke prøve å forsvare det ene eller det andre her. Jeg brukte 2 sekunder for mye på å sette blinkersen ned, det førte til at noen fikk gnister på seg. Er ikke no verre enn det. Har gitt fra meg navn til han ene det gikk utover og tilbød meg å erstatte jakka, men han ønsket å ta det med kfl...Kommentar
Kommentar