Sykt fett. Bra det gjøres skikkelig når det først gjøres!
LSK - Søpla
Collapse
X
-
Fatter ikke at noen i styret i kfl har gått god for dette om kfl har så mye penger til overs så gi dem heller til NOEN SOM TRENGER DEM .... Er det dette medlemspenga går til vurderer jeg sterk om jeg betaler neste år...Og tenk om noen av våre yngste hadde blitt skada hva da ....Er det så forbanna vanskelig og skjønne at når 2000 tilskuere er tettpakka sammen at dette faktisk er livsfarlig...Nå blei det heldigvis bare ødelagt noen klær og 2 grads forbrenning i nakken ,men hva om dette hadde skjedd i ansiktet.... Jeg hadde med meg 15 jentunger på dagens kamp hva skulle jeg sagt til foreldra om noen av disse blei skada ....... JEG KREVER ET SVAR FRA KFL SITT STYRE PÅ DETTE........***Større baller enn vett***Kommentar
-
Slapp av angående penga. Du trenger ikke bekymre deg for at noen av dine penger går til den bota (med mindre du føler for å spytte i noen kroner ) Er selvfølgelig trist at noen ble "skada", men du forstår også at ingen fyrer opp bluss eller blinkers rett mot fjeset til små unger. Eller store unger for den.saks skyld. Jeg har selv fått brannsår på overarmen etter bluss i toget idag og det svei no jævlig, men jeg blir ikke helt hysterisk og lager kjempedrama av det allikevel. Og det ER faktisk ikke "livsfarlig" som noen trekker inn her. "Death by bluss" gir 0 treff i Google
2 ting.
ikke bruk gåseøyne når du skriver ordet skadet. Det er på det rene at en fikk forbrenninger. Det er en skade.
og det har vært dødsfall som følge av bluss på tribuner. Gidder ikke å lete meg frem til en link nå, men det var en ung jente som døde i Jugoslavia (?) en plass for en del år siden etter å ha fått ett bluss i fjeset.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Slapp av angående penga. Du trenger ikke bekymre deg for at noen av dine penger går til den bota (med mindre du føler for å spytte i noen kroner ) Er selvfølgelig trist at noen ble "skada", men du forstår også at ingen fyrer opp bluss eller blinkers rett mot fjeset til små unger. Eller store unger for den.saks skyld. Jeg har selv fått brannsår på overarmen etter bluss i toget idag og det svei no jævlig, men jeg blir ikke helt hysterisk og lager kjempedrama av det allikevel. Og det ER faktisk ikke "livsfarlig" som noen trekker inn her. "Death by bluss" gir 0 treff i GoogleKommentar
-
Men sånn bortsett fra bluss osv. Hvordan var stemninga? Synes det var bra trøkk i dag, tydelig at flere enn vanlig var gira og villig til å trøkke til, selv om det ikke ble vartet opp med festspill på banen. Selvfølgelig gunstig at det det tar lang tid før søpla scorer, men selv etter en i ræva, synes jeg at det var overraskende bra tribunen. Hadde fryktet mye verre.
Men, jeg er jo inhabil så det kunne vært interessant hva andre synes.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Tenker at barn ikke burde være på feltet, vurdere fast på rb neste år med barna mine, synd...Kommentar
-
Men sånn bortsett fra bluss osv. Hvordan var stemninga? Synes det var bra trøkk i dag, tydelig at flere enn vanlig var gira og villig til å trøkke til, selv om det ikke ble vartet opp med festspill på banen. Selvfølgelig gunstig at det det tar lang tid før søpla scorer, men selv etter en i ræva, synes jeg at det var overraskende bra tribunen. Hadde fryktet mye verre.
Men, jeg er jo inhabil så det kunne vært interessant hva andre synes.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det ble i kveld arrangert et stort pyroshow på kanari-feltet, kanskje det største i norsk fotballs historie.
Et par ting jeg vil presisere:
Klubben skal IKKE betale noe av boten.
INGEN medlems- eller tifopenger skal gå til boten. Mer vil jeg ikke si om det.
Hva angår han som ble brent i nakken, er det selvfølgelig sterk beklagelig, og tar mye av gleden vekk fra et ellers vellykket arrangement for min del. Når det er sagt, har vi vært i kontakt med ham etter kampen, og han har det bra nå.
Til sist: Årsmøtet har i flere år godkjent at KFL er FOR pyroteknikk (samt annen levende tribunekultur). Kontroversielt, ja, men medlemmene vil faktisk ha det.Last edited by Macho-Morten; 19.09.2011, 18:29.Kommentar
-
Kommentar