Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Pyroen var utrolig fet å se på! Og stemningen var herlig. Faktisk vil jeg påstå at stemningen på slike kamper i Norge overgår de tre kampene jeg har sett i Premier League. Uten tvil!
Jeg er glad Norge har en mer levende supporterkultur enn de gamle forbildene borte på øya.
Det ble i kveld arrangert et stort pyroshow på kanari-feltet, kanskje det største i norsk fotballs historie.
Så det var organisert? Eneste som overgår dumskap, er etter min mening når man setter dumskapen i system og organiserer det.
Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
Klubben skal IKKE betale noe av boten.
INGEN medlems- eller tifopenger skal gå til boten. Men boten blir tatt hånd om. Mer vil jeg ikke si om det.
Hvordan dekker man eventuelle poengtrekk? Når man tross alt i etterkant som en stor supporterklubb proklamerer at dette var organisert, så øker sjansene for at NFF tar frem det store riset bak speilet og lar det lille stå igjen. Og hvordan har dere tenkt på å dekke opp eventuelt det?
Til sist: Årsmøtet har i flere år godkjent at KFL er FOR pyroteknikk (samt annen levende tribunekultur). Kontroversielt, ja, men medlemmene vil faktisk ha det.
Det er en stor forskjell på at noen er for pyroteknikk og at man faktisk utøver det som organisasjon. At et årsmøte er for pyroteknikk, vil jeg tolke som at styret skal jobbe for legalisering og bedrive det i former hvor man har fått dispensasjon. Ikke at man aktivt skal utøve det selv og medvirke til bryting av de regler som gjelder.
Har egentlig småunger noe på feltet å gjøre?? Jeg mener: NEI!
Jeg gleder meg enormt til å ta med mine små når de er store nok, men det blir ikke på Kanarifeltet. Det kan de vente med til de blir gamle nok til å stå der. Fulle folk, aggressivitet, ufint språk mm. er vel ikke noe man med sine fulle fem eksponerer sine små håpefulle for? Engasjementet på en dedikert supportertribune burde ikke hemmes av at folk tar med småbarn.
De blir tidsnok gamle nok til å stå der, ha tålmodighet! Rekrutteringen blir ikke svekket av at barna holder til på andre tribunedeler inntil de får dun på haka...
Ett veldig bra gjennomført pyro shhow.
Jeg er en forkjemper for dette men respekterer faktisk også at andre mener noe annet.
Men når man snakker om bankran, poengtrekk og andre ting synes jeg det blir for dumt.
Det virker nesten som enkelte her inne håper Fugla skal miste poeng så de kan gni seg i henda og si hva var det jeg sa, det er trist.
Til dere som ønske å bidra for at vi skal gjennomføre dette i fremtiden, ta kontakt med undertegnede eller FUGLinho på PM.
Alle monner drar!
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!
Har egentlig småunger noe på feltet å gjøre?? Jeg mener: NEI!
Jeg gleder meg enormt til å ta med mine små når de er store nok, men det blir ikke på Kanarifeltet. Det kan de vente med til de blir gamle nok til å stå der. Fulle folk, aggressivitet, ufint språk mm. er vel ikke noe man med sine fulle fem eksponerer sine små håpefulle for? Engasjementet på en dedikert supportertribune burde ikke hemmes av at folk tar med småbarn.
De blir tidsnok gamle nok til å stå der, ha tålmodighet! Rekrutteringen blir ikke svekket av at barna holder til på andre tribunedeler inntil de får dun på haka...
Og hvorfor står det da en 8 åring på forsanger krakken????Kanarifeltet et et felt for alle og skal være et felt som er trygt både for barn og voksne....
Men når man snakker om bankran, poengtrekk og andre ting synes jeg det blir for dumt.
Du synes det er dumt å dra frem de straffereaksjonene som NFF faktisk har sagt at de kan komme til å bruke?
Hvor surt ville det ikke vært med poengtrekk pga pyro og det er de trukkene poengene som utgjørt forskjellen på Adecco og Tippeligan? Selvsagt satt på spissen, men en mulig realitet i ytterste konsekvens.
Klubben skal IKKE betale noe av boten.
INGEN medlems- eller tifopenger skal gå til boten. Men boten blir tatt hånd om. Mer vil jeg ikke si om det.
Ok. Kan jeg tolke det slik at KFL har en slags hemmelig "sponsor" som tar seg av bøter når det skjer regelbrudd på tribunen?
Hvis ja, så vil jeg som medlem gjerne ha litt mer åpenhet rundt dette.
Hva angår han som ble brent i nakken, er det selvfølgelig sterk beklagelig, og tar mye av gleden vekk fra et ellers vellykket arrangement for min del.
Betyr det at ledelsen i KFL hadde regnet med at det ville gå smertefritt å håndtere såpass mye åpen varme på en tettpakket tribune? Hvis ja, så er det etter min mening i beste fall naivt.
Årsmøtet har i flere år godkjent at KFL er FOR pyroteknikk (samt annen levende tribunekultur). Kontroversielt, ja, men medlemmene vil faktisk ha det.
Mulig du har rett i det. Jeg var ikke på siste årsmøte, men var på de to før det. Kan ikke huske at det da ble fattet noe vedtak om og bevisst bryte klubben og forbundets tribuneregler. Men det kan hende jeg sov i timen.
Ja, blussing er fett å se på, men er det fett når noen blir skadet??? Nei.
Dere må gjerne si ifra neste gang dere har tenkt å ta massiv blussing på tribunen, slik att de av oss som ikke vil utsette oss for den faren blussing medfører kan gå å sette oss på en annen tribune.
Og hvorfor står det da en 8 åring på forsanger krakken????Kanarifeltet et et felt for alle og skal være et felt som er trygt både for barn og voksne....
Kommentar