Er du seriøs eller??? Her skal samtlige gi 110% fra de står opp om morran og til de legger seg igjen... Dette er ingen hvemsomhelst oppgjør.. Det er søpla fra Oslos slum! Ingen bør ha den innstillinga der hvis hjertet ditt banker for Fugla. Skuffende at det kommer fra capoen.......
LSK - Søpla
Collapse
X
-
Er du seriøs eller??? Her skal samtlige gi 110% fra de står opp om morran og til de legger seg igjen... Dette er ingen hvemsomhelst oppgjør.. Det er søpla fra Oslos slum! Ingen bør ha den innstillinga der hvis hjertet ditt banker for Fugla. Skuffende at det kommer fra capoen....... -
Fuck off!
Jeg sier bare sannheten, at enkelte ikke takler det, driter jeg i. Om ikke annet så burde dere bli forbanna på meg og vise at jeg tar feil.
Jeg utfordrer dere til å synge like høyt og like mye som meg! Jeg lar meg overraske om det er noen matcher meg der!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Da er det DIN jobb og få opp stemmninga! Du er capo for faen. Kan ikke si sånt da!Kommentar
-
Jeg tar dette innlegget som om at du egentlig bare prøver å provesere og egentlig sitter å gliser. Hvis ikke så er noe alvorlig galt...
At enkelte ikke takler det er ikke til å skyve under teppe.. Men det er jo her en capo kommer inn i bildet. Gjør man de riktige grepene kan man bruke frustrasjonen til å synge, hoppe og klappe enda mer.. Men hvis innstillingen til selve capoen før enga hjemme er på nivå med en/ei som står på feltet pga billigere billetter, så er det krise og det var det jeg ville fram til..
At du stempler deg selv som den som synger mest og høyest synes jeg også var litt artigKommentar
-
Kommentar
-
-
Med den instillingen der syns jeg du bare kan gå ned fra capostolen.Når du tar på deg ansvaret for å være capo,skal du fremstå som en leder og et forbilde. En capo skal stå med ryggen til banen og motivere folk til å flagge, hoppe, og ikke minst synge, en capo trenger ikke være den som synger mest i løpet av kampen, trenger faktisk ikke synge i det heltatt. Du skal starte sanger, og få med de som ikke synger,du får ikke med deg folk ved å fremstå som en negativ supporter som ikke har trua på verken medfans eller lag, en capo skal alltid være seriøs,streng og passe på at folk gjør som man ber om, og drite i hva som skjer på banen uansett resultat og spill.
Samma faen om vi taper, vi skal hvertfall vise at vi er Norges beste fansUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Uansett samma faan, alle som drar til Haugesund på en søndag for å støtte fugla skal ha cred.
On topic: Håper folk finner fram jævelen i seg. Uansett hvor mange mål man får imot, man lar ikke sykdommen i blå drakter ta over stadion. Gi absolutt alt.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Rønnern provoserer UFC til å bli enda litt mer gira. Det liker viA football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Merker at det går dårlig med Fugla for tida utifra nivået på forumet. I tillegg er det derbyblod i kroppen som gjør at man er ekstra trigga ovenfor alt.
Kutt ut nå med ditten og datten og gjør det man kan for å få folk til å synge ekstra. Alle vet at capoen har en viktig oppgave denne dagen og det vet Ronnie selv også. Påtide å kjøre over Klanen en gang for alle uansett hvordan kampen går! Kjør på med trøkke sanger hele veien, evighetssanger og fokus på hender og generelt visuelt.
100% innsats hele kampen, så ser vi kampen evt. på ny når vi kommer hjem igjen!Kommentar
-
Hvis du ofte ser folk med klovnedrakt rundt deg, så anbefaler jeg en tur til legen, slik att du kan få korrekt medisinering. Mulig innleggelse på gaustad, forresten, der jo egen avdeling på feltet for psykriatiske pasienter, gå ditt.Kommentar
-
Mot søpla i 2010, krydde det i hvertfall av blå drakter (kjent som klovne drakter i min ordbok) på Lillestrøm Torv tribuna (Strømmen Storsenter het den vel i 2010) der jeg sitter. Synes det er en uting, uansett hva du måtte dra frem av morsomheter rundt mitt post om medisinering, psykiatri eller Gaustad.Kommentar
Kommentar