alle med vif drakt blir henvist til legea tribunen, er det fullt der blir de bortvist fra stadion.
LSK - Søpla
Collapse
X
-
Kommentar
-
Enig med deg Tony. For i 2010 ble det ikke gjennomført. Var vel en her inne som fortalte at han ble latterligjort av søple-tilhenger på vei ut av stadion, noe som endte med at brillene til søple-tilhengeren fløy gjennom lufta (noe han selv angra på husker jeg). I mot vold, men slike elementer er bare med på å hauske opp stemmingen mer og da er det en fare for at det flyr en knyttet neve gjennom lufta - noe man må unngå.
Håper vaktene har såpass baller at dem ber dem forlate sin plass og komme seg på Legea-tribuna hvis dem skulle finne på å sette seg noe annet sted. Samme i kampen mot RBK - var latterlig mange fra dem på SS i 2010.Kommentar
-
Grunnen for at jeg er skeptisk, er at dette har LSK sagt i mange mange mange år at sånn skal det være. Men jeg har fortsatt tilgode å se det bli gjennomført i praksis at 3 tribuner er LSK og vif kun får bak målet som tribuneKommentar
-
VIF har vel fått 1200 plasser bak målet og kun der? Bussene kommer ekstra tidlig pga varslet nitidig sikkerhetssjekk, så jeg kan ikke se at noen skulle ha interesse av å ha dem spredt rundt på tribunene. Det vil være en ekstra sikkerhetsrisiko.
Utfordringa er gjøkene fra Romerike i feile farger, som ønsker å sitte med venner på "nøytralt felt", noe jeg håper ikke eksisterer under denne kampen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Er håpløst å gjennomføre. Folk kan komme sivilt og kjøpe billetter flere dager i forveien. Når de da dukker opp i engadrakt på kampdag kan de rett og slett ikke henvises til Legea. Det er vel visse lover og regler som omhandler slik behandling uten at jeg skal påstå jeg vet hvilke***Større baller enn vett***Kommentar
-
Er håpløst å gjennomføre. Folk kan komme sivilt og kjøpe billetter flere dager i forveien. Når de da dukker opp i engadrakt på kampdag kan de rett og slett ikke henvises til Legea. Det er vel visse lover og regler som omhandler slik behandling uten at jeg skal påstå jeg vet hvilkePetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
fant denne- må dele:
Lørdag 7. mai – Tippeligaguiden
I dag presenter jeg en del objektive fakta og saklig analyse av Tippeligaen etter dagens match. Der Brann slo Vålerengen 2-0. På sistnevntes hjemmegress. Deilig ydmykende.
Bare så det er sagt: Jeg hater Brann. Men jeg hater Enga mer. Mye mer. Veldig mye mer. Uendelig mye mer. Som prestefrue skal en ikke hate. Men som prestefrue skal en også være ærlig.
Det var mine personlige utbrudd.
Her kommer de objektive fakta – ispedd en dose saklig analyse:- Lillestrøm har scora flest mål – 19 i tallet. Ingen andre er i nærheten.
- Lillestrøm har toppscoreren – Ujah. Og andreplassen på toppscorerlista – Nosa.
- Lillestrøm har tre av fire på assist-toppen.
- Lillestrøm ble av Dagbladet spådd til å ende på direkte nedrykk etter sesongslutt. Jeg ler!
- Lillestrøm ligger på femteplass.
- Lillestrøm hadde liggi på andreplass, hadde det ikke vært for et usportslig, brutalt og straffbart overfall fra en ikke navngitt Fredrikstad-spiller på overtid i gårsdagens kamp. Overfallet var trolig et brudd på menneskerettighetskonvensjonen. Den europeiske.
- Vålerengen ligger på tiendeplass.
- Vålerengen har bare maktet å score fem ganger – på seks matcher.
- Vålerengen har negativ målforskjell. De har nemlig sluppet inn seks mål.
- Vålerengen har en av Tippeligaens feiteste budsjetter.
- Vålerengen ble av Dagbladet spådd som seriemestere. Jeg ler enda mer!
- Vålerengens spillere har en betydelig lavere IQ enn Lillestrøms stolte krigere.
- Vålerengens trener har en betydelig grad av inkompetanse. På de fleste områder i livet.
- Lillestrøms trener (øverst) er betydelig penere å se på enn Vålerengens trener (nederst, selvfølgelig).
Det ser alle. Uansett kjønn og alder. Og personlig livsførsel.
Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Rekordpåmelding på bussen fra Hadeland til søndag. Over 50 på bussen så langt. Vi kjører standsmessig buss som seg hør og bør med folk med odelsrett, - 68 seter (!). Så vi har fortsatt plass til noen til. Har du diger gard, eLSKer fugla og hater enga er du velkommen på bussen. Forza fugla !!!
Hilsen "Hadeland-kanaris"
ÆKTE BØNDER !!!Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
På tide at en del folk nå begynner med hva man på engelsk kaller "practice what you preach"!
På tide at en del folk nå går i seg sjæl og ikke forventer at stemninga kommer automagisk!
På tide at en del folk nå innser at jobben på tribunen forplikter, uansett resultat!
Å være supporter av Sportsklubben er ingen dans på roser, men en jobb hvor det forventes at man trøkker til! Kan ikke hvile på laurbær, men hele tida jobbe for å bli bedre.
Igjen, jeg utfordrer dere og da mener jeg ikke UFC, der er det stort sett bra trøkk, men den gjengse LSK-supporter om å motbevise meg.
Ikke noe vil glede meg mer om jeg må stå duknakket på mandag og innrømme at jeg tok feil. At LSK-supportera pisse på apeberget selv om vi tapte kampen på banen!
På tide å stå opp for tribunekulturen i Sportsklubben!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar