LSK - Søpla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    Opprinnelig skrevet av LasseN
    Hvem betaler bota?Kommer ikke til å komme veldig mye penger i retning tifo innsamling fra min del heretter hvis blussing er en del av den organiserte tifoen. Og utifra mengden og spredningen høres det veldig rart ut om dette var "tilfeldig".
    Slapp helt av. Detta går ikke fra tifokassa
    ***Større baller enn vett***

    Kommentar

    • HolterKanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 1603

      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
      Håper du har god råd og er forberedt på å følge kampene på LSK-Live heretter.
      Må jo smile av hvor fælt dere plutselig skulle gjøre detta. Som sagt så har jeg prata med begge de som fikk gnister på seg. Når det gjelder utestengelse så er det muligens en konsekvens jeg må ta, selvom jeg ble spurt om jeg ville tenne blinkersen av en kfl'er som gikk og delte ut. Alle her er smarte nok til å se at detta ikke var en tilfeldig greie.
      ***Større baller enn vett***

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
        Må jo smile av hvor fælt dere plutselig skulle gjøre detta. Som sagt så har jeg prata med begge de som fikk gnister på seg. Når det gjelder utestengelse så er det muligens en konsekvens jeg må ta, selvom jeg ble spurt om jeg ville tenne blinkersen av en kfl'er som gikk og delte ut. Alle her er smarte nok til å se at detta ikke var en tilfeldig greie.
        Tvang han deg til å ta den? Noe dritt å tenke sjøl gitt....
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • HolterKanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 1603

          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Tvang han deg til å ta den? Noe dritt å tenke sjøl gitt....
          Det var en organisert pyro. Selvfølgelig tar jeg del i det opplegget som er. På samme måte som at jeg ville kasta konfetti hvis det kom min vei
          ***Større baller enn vett***

          Kommentar

          • scages
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1292

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
              Det var en organisert pyro. Selvfølgelig tar jeg del i det opplegget som er. På samme måte som at jeg ville kasta konfetti hvis det kom min vei
              Så om KFL arrangerer et lite bankran for å finansiere tifo, eller skal avlegge et organisert besøk til en vif-spiller for å advare han mot å score mot oss, så er du med?
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • Dios
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Jun 2009
                • 3

                Opprinnelig skrevet av LasseN
                Hvem betaler bota?
                Kommer ikke til å komme veldig mye penger i retning tifo innsamling fra min del heretter hvis blussing er en del av den organiserte tifoen. Og utifra mengden og spredningen høres det veldig rart ut om dette var "tilfeldig".
                Jeg betaler lett deler av en eventuell bot!

                Kommentar

                • HolterKanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 1603

                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Så om KFL arrangerer et lite bankran for å finansiere tifo, eller skal avlegge et organisert besøk til en vif-spiller for å advare han mot å score mot oss, så er du med?
                  Herregud for et tåpelig ressonement
                  ***Større baller enn vett***

                  Kommentar

                  • taraldsen
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2006
                    • 161

                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Så om KFL arrangerer et lite bankran for å finansiere tifo, eller skal avlegge et organisert besøk til en vif-spiller for å advare han mot å score mot oss, så er du med?

                    Ja for det har jo noe med tribunekultur å gjøre i det hele tatt?? For et utrolig dårlig argument du legger fram der mister..

                    Kommentar

                    • KristofferN
                      Juniormedlem
                      Bøffelpromp
                      • Mar 2008
                      • 13

                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Så om KFL arrangerer et lite bankran for å finansiere tifo, eller skal avlegge et organisert besøk til en vif-spiller for å advare han mot å score mot oss, så er du med?
                      Uff, hold hvertfall diskusjonen saklig og realistisk

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                        Herregud for et tåpelig ressonement
                        Hvorfor det?

                        Du har jo allerede bevist at bryter lover og regler bare du blir bedt om det?Du har kanskje hørt historien om han som gikk inn i en bar og så en fantastisk sexy dame sittende bed baren? Han gikk opp til henne og spurte om hun ville ligge med han for en million kroner. Hun svarte ja. Etter en kort samtale spurte han om hun ville ligge med han for et hundrelapp, hun ble fornærmet, klappet til han og spurte om ham trodde hun var en hore? "Det har vi allerede etablert at du er kjære deg, nå er det bare et spørsmål om prisen"
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          Opprinnelig skrevet av taraldsen
                          Ja for det har jo noe med tribunekultur å gjøre i det hele tatt?? For et utrolig dårlig argument du legger fram der mister..
                          Å rane en bank for å finansiere tifo må jo være den ultimate dedikasjonen til tribunelivet?
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            Pen pyro!

                            Blir nok en pen bot også men
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • lega66
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Oct 2006
                              • 57

                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Hvorfor det?

                              Du har jo allerede bevist at bryter lover og regler bare du blir bedt om det?Du har kanskje hørt historien om han som gikk inn i en bar og så en fantastisk sexy dame sittende bed baren? Han gikk opp til henne og spurte om hun ville ligge med han for en million kroner. Hun svarte ja. Etter en kort samtale spurte han om hun ville ligge med han for et hundrelapp, hun ble fornærmet, klappet til han og spurte om ham trodde hun var en hore? "Det har vi allerede etablert at du er kjære deg, nå er det bare et spørsmål om prisen"
                              Du må da være den mest patetiske personen her inne. Det er greit at du ikke er enig i hva Holterkanaris har gjort, men hold nå diskusjonen saklig ihvertfall. Mye av det du kommer med, har ingenting med saken å gjøre!!!
                              http://www.youtube.com/watch?v=JtZ68gBz8S8

                              Kommentar

                              • HolterKanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 1603

                                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                Hvorfor det? Du har jo allerede bevist at bryter lover og regler bare du blir bedt om det?Du har kanskje hørt historien om han som gikk inn i en bar og så en fantastisk sexy dame sittende bed baren? Han gikk opp til henne og spurte om hun ville ligge med han for en million kroner. Hun svarte ja. Etter en kort samtale spurte han om hun ville ligge med han for et hundrelapp, hun ble fornærmet, klappet til han og spurte om ham trodde hun var en hore? "Det har vi allerede etablert at du er kjære deg, nå er det bare et spørsmål om prisen"
                                Forstår fortsatt ikke hvordan en organisert tifo kan settes i sammenheng med bankran og utpressing. Godt du spedde på med en morsom vits så innlegget ditt fikk en viss kontekst hvertfall
                                ***Større baller enn vett***

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Fatter ikke at noen i styret i kfl har gått god for dette om kfl har så mye penger til overs så gi dem heller til NOEN SOM TRENGER DEM .... Er det dette medlemspenga går til vurderer jeg sterk om jeg betaler neste år...Og tenk om noen av våre yngste hadde blitt skada hva da ....Er det så forbanna vanskelig og skjønne at når 2000 tilskuere er tettpakka sammen at dette faktisk er livsfarlig...Nå blei det heldigvis bare ødelagt noen klær og 2 grads forbrenning i nakken ,men hva om dette hadde skjedd i ansiktet.... Jeg hadde med meg 15 jentunger på dagens kamp hva skulle jeg sagt til foreldra om noen av disse blei skada ....... JEG KREVER ET SVAR FRA KFL SITT STYRE PÅ DETTE........

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    Kan man droppe å ta holter konkret for dette når hele greia var i regi av kfl/ufc. Skal man ta noen her så er det andre som skal tas.

                                    Når det er sagt så var det en evig fet tifo.
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • taraldsen
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2006
                                      • 161

                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Å rane en bank for å finansiere tifo må jo være den ultimate dedikasjonen til tribunelivet?
                                      touche^^ Men regner med du/resten skjønte hva jeg ville fram til

                                      Kommentar

                                      • gamle-perta
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2418

                                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                        Pen pyro! Blir nok en pen bot også men
                                        Bare å krysse fingrene for at forbundet nøyer seg med bot.
                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                          Gidder ikke prøve å forsvare det ene eller det andre her. Jeg brukte 2 sekunder for mye på å sette blinkersen ned, det førte til at noen fikk gnister på seg. Er ikke no verre enn det. Har gitt fra meg navn til han ene det gikk utover og tilbød meg å erstatte jakka, men han ønsket å ta det med kfl...
                                          Håper du bidrar til å dekke bota fra NFF også.

                                          Kommentar

                                          Working...